פינוי אסבסט ראש העין

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם אנחנו איננו רואים את הסכנה- היא נמצאת שם. אנו שואפים בכל רגע את החלקיקים הפוגעניים והמסרטנים של האסבסט ואין לנו מה לעשות כנגד זה.

למעשה, דווקא יש לנו מה לעשות. לפנות. לסלק ולהסיר את המפגע. המדינה מחייבת מוסדות וגופים ציבוריים לעשות זאת. אנשים פרטיים, שברשותם גגות אסבסט ישנים אינם מחויבים אך הדבר מומלץ גם עבורם. ככל שהזמן עובר וגג האסבסט מתיישן או נהיה בלוי וסדוק- הסכנה גדלה יותר. זה נכון לכל חלקי הארץ וזה נכון גם עבור פינוי אסבסט ראש העין.

 

אסבסט ללא הפסקה

ראש העין, העיר ללא הפסקה כבר חגגה לפני זמן רב מאה ליסודה. ככזו, לצד בתים ורבי קומות חדישים ומודרניים, יש בה הרבה בניינים ישנים, מחסנים, צריפים, אולמות עבודה וכד'. אלא, מעוטרים בגגות אסבסט. העבודה שהאסבסט הוא חומר בניה ישן, שהבניה החדישה אוסרת על השימוש בו, מביאה למסקנה, כי גם גגות אסבסט אלו, הם ישנים. באופן טבעי, הם גם יהיו בלויים, סדוקים או שבורים. תורמת לכך העובדה כי השמש הקופחת עליהם שנים רבות וכן העובדה שגג האסבסט עצמו אינו חזק ונוח להישבר. לכן פינוי אסבסט ראש העין הוא עניין קריטי

מהו חומר האסבסט?פינוי אסבסט ראש העין

אסבסט הוא חומר העשוי ומורכב מסיבים דקיקים, כמו חוטים, אשר נצמדים זה לזה, עם חומר צמנטי ובכך יוצרים משטח של חומר (במקרה שלנו לוחות אסבסט לגג). בתצורה המקורית, החומר אכן מציג יתרונות רבים. הוא עמיד בפני אש ופגיעות כימיקלים וגם יש לו תכונות בידודיות לא רעות (יחסית לחומרי הבידוד של אז). תכונות אלו, בנוסף למחירו הנמוך יחסית, הביאו לשימוש נרחב בו לצורכי סיכוך וגגות, בארץ וגם בראש העין של ימים עברו.

אלא שעם הזמן התגלו גם הצדדים הפחות יפים של החומר. כאשר הוא מתפורר, חלקיקים מיקרוסקופיים שלו, שאינם נראים בעין, מתעופפים באוויר בדומה לאבק. כאשר אנו נושמים אותם, הם נכנסים לריאות ושם מתחילים לפעול נגדנו. התוצאה היא נזקים לריאות, מחלות סרטניות, בעיות בדרכי הנשימה ועוד. לכן, ההחלטה הגורפת בארץ ובעולם, באמצעות חוק מוסדר, הייתה להפסיק את השימוש החדש בחומר ויתרה מזו, אף לדאוג לפנות ולהסיר את כל גגות האסבסט הנמצאים כיום.

פינוי אסבסט ראש העין

פינוי אסבסט ראש העין ובסביבה הוא עניין יומיומי, בשל היקף הבניה בו בעבר ובשל שעובדת מסוכנותו כבר חלחלה למרבית האנשים. אלא שככל שהוא יומיומי, הפינוי עצמו מורכב ואף מסוכן. פינוי לא נכון, מגדיל את החשיפה לחלקיקים ההרסניים ומסוכן לא רק לעובד המפנה אלא גם לסביבה בה הוא עובד. הפתרון לכך, הוא פינוי רק על ידי חברה קבלנית מורשה.

המחוקק היה מודע לגודל הבעיה ולכן פינוי אסבסט מורשה רק על ידי חברה מוסמכת ומאושרת, המחזיקה בתעודות מתאימות על ידי המשרד להגנת הסביבה. חברה כזו מספקת לעובדיה ציוד מיגון מתאים, משתמש בכלים שמפחיתים את השברים בעת העובדה ושיש לה יכולות לנטרל (או לפחות להפחית) את הסיכון לסביבה בעת העובדה. כל פתרון אחר, אולי יעלה לכם פחות כסף אבל יסכן את כולם בצורה קשה מאוד.

פינו אסבסט ראש העין אל מחוץ לעירפינוי אסבסט ראש העין

זה שהפינוי מתבצע בראש העין לא אומר שאת הלוחות השבורים שהוסרו זורקים בתוך העיר. אין דבר מסוכן מכך. הלוחות השבורים ממשיכים להדיף את האבק הקטלני. למעשה, הדרישה וכך נוהגות החברות המורשות, היא לפנות את האסבסט הישן באריזות אטומות ייעודיות ומיוחדות לאתרי הטמנה מסודרים. אתרים אלו, מפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה ונמצאים במקומות מרוחקים מישובים על מנת לא לפגוע בבני האדם או למשל במי השתיה.

כפי שניתן להבין, פינוי אסבסט ראש העין אינו משחק ילדים ויש צורך לבצעו בחוכמה ובזהירות הנדרשת. לכל שאלה או ייעוץ נוספים , נשמח לסייע לכם.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט יפו

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!