פירוק אסבסט מחיר ולמה אסור להירתע ממנו

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פירוק אסבסט מחירפירוק אסבסט מחיר ולמה אסור להירתע ממנו

בואו נעשה רגע תהליך מחשבתי: נניח שהזגוגית בוויטרינה בסלון שלכם, התנפצה ושברי זכוכית חדים מזדקרים ממנה. החלפת הזגוגית הגדולה והעבודה הכרוכה בכך עולים כסף. האם יעלה על דעתכם להשאיר את הזגוגית השבורה ולא להחליפה רק כי זה יעלה לכם כסף? האם תשאירו את ילדכם והקרובים לכם חשופים למוקד סכנה כל כך גדול? התשובה היא- כנראה שלא ויהיה המחיר אשר יהיה.

הדברים דומים גם לגבי גגות האסבסט, שיתכן ונמצאות בביתכם או בסמוך לכך. אותם גגות אסבסט, שבניה בהם נאסרת כבר שנים ארוכות מהוות סכנה ברורה ומידית. כל המחקרים והעובדות מצביעים על כך שסיבי האסבסט הנושרים מתעופפים מן גגות ישנים אלו,  מסוכנם לבריאות, גורמים לתחלואה קשה, שיכולה לגרום למחלות נשימתיות קשות ואף למוות. קברניטי הבריאות במדינת ישראל מודעים לעניין והשימוש באסבסט, כאמור, נאסר ויתרה מכך, ישנה חובה מכל גוף ציבורי, מוסד או מקום בו מתקהלים אנשים רבים- לפרק ולהסיר את הגג המסוכן. יחד אם זאת, בבתים פרטיים- ישנה המלצה אבל לא חובה. עכשיו, האם אתם תשאירו את הגג קרוב לילדים שלכם? האם פירוק אסבסט מחיר שלא כדאי לשלם בשביל לשמור עליהם?

פירוק אסבסט מחיר ולמה יש להסירו?

חומר האסבסט, כאשר שלם, יכול להיות חומר טוב. זו גם הסיבה שהוא היה נפוץ מאוד בעבר. הוא היה מבודד היטב מפני חום ורעשים והיה פופולארי מאוד בבתים, צריפים, מחסנים, פרגולות וכד'. מאז, נמצאו חומרים טובים ואיכותיים יותר והשימוש בבניה חדשה באסבסט הצטמצם מאוד. אז האסבסט הוא חומר טוב אבל בדגש על כך שהוא במצבו השלם. אלא שבפועל, מעטים גגות האסבסט שנותרים כך. מרבית גגות האסבסט, שבורים, רצוצים או סדוקים. זה קורה בגלל הזמן הרב שחלף מאז הבניה, במהלכו החומר השביר והפריך הולך ומתפורר או בגלל מכות שהוא חוטף, אפילו בפינות ופשוט נשבר, גם עם בקטנה. אמרנו "בקטנה" אבל אפילו "בקטנה", הבעיה נהיית גדולה מאוד, כך שפירוק אסבסט מחיר זה דבר שכדאי שתשלמו.

חומר האסבסט אשיר בסיבי אסבסט. סיבים אלו נישאים באוויר בחופשיות, כאשר הגג נשבר והם משתחררים ממנו. את סיבי האסבסט האלו אנחנו יכולים לנשום, גם אם באופן לא מודע, רק מעצם הימצאותנו באזור הגג. במידה וסיבים אלו חודרים לגופנו, הם מתחילים לגרום לנזקים למערכת הנשימה ולגרום לסכנת נפשות בדמות מחלות קשות, סרטן וכד'. העניין הוא, שפעמים רבות, אנחנו בכלל לא יודעים שהגג מעל ראשנו שבור. ואנחנו ממשיכים לנשום כל הזמן את החומר הרעיל. לכן, ההמלצה היא לפנות את האסבסט בהקדם, אפילו אם כרגע, אנו חושבים שהוא שלם. פירוק אסבסט מחיר אינו גבוה במיוחד אך הוא קריטי.

פירוק אסבסט מחיר ועל מה לשים לב

פירוק גג אסבסט יכול להיות דבר קל מבחינה טכנית אלא שאיננו מדברים רק בדבר טכני. עצם הפירוק יכול להיות מסוכן מאוד. בעת ההסרה, יכול הגג להישבר, סיבים יכולים להשתחרר ואבק אסבסט ינשור לכל מקום (חובה לנקות אותו במקצועיות). כתוצאה מכך, בעצם הרצון לפתור את הבעיה – אתם מגדילים אותה. זו למעשה הסיבה מדוע המשרד להגנת הסביבה קבע כללים ברורים לגבי מי יכול לפנות אסבסט ומי לא. רק קבלנים מורשים, שקיבלו אישור מיוחד לכך מהמשרד- יכולים לבצע את זה בצורה מקצועית ומנוסה. למען האמת, גם אם יכולתם להסיר לבד (ויש מקרים חריגים שזה מתאפשר), הדבר לא מומלץ. מעבר לכלים המיוחדים ולציוד המגן שנדרש כדי לא לסכן את עצמכם, יש חשיבות רבה גם לכל נושא הפינוי. אי אפשר להשליך את החתיכות שהוסרו בפח הביתי או בפח אחר סמוך. קיימת חובה להטמין את לוחות האסבסט במטמנה מורשת, הרחק מכל מקום ישוב.

פירוק מחיר אסבסט הוא החל מ-400 ₪ למטר. לא מומלץ לעשות פעולות אלו לבד. חייכם וחיי משפחתכם- חשובים ויקרים הרבה יותר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!