החלפת גג אסבסט והפתרונות השונים

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

החלפת גג אסבסטהחלפת גג אסבסט והפתרונות השונים

נתחיל מהשורה התחתונה. יש צורך, אפילו חובה, להחליף את גגות האסבסט הנמצאים תחת אחריותכם. בין אם אתם מנהלי מוסדות, מבני ציבור או מתחמים גדולים ובין אם אתם אנשים פרטיים. בין אם האסבסט משמש כגג עבור הבית ובין אם הוא משמש רק כגג עבור מחסן או כסככה. 

ציינו שיש צורך וחובה לבצע החלפת גג אסבסט. החובה היא תוצאה של חוק של המדינה, המורה לפרק כל גג אסבסט בשנים הקרובות. הסיבה לכך היא ה"צורך". ואנחנו צריכים להחליף את גגות האסבסט משום שהם מכילים חומרים מסוכנים אשר הוכח כי הם מזיקים קשות לבריאותנו.

מדוע יש צורך לבצע החלפת גג אסבסט?

בעבר האסבסט היה חומר מועדף על קבלנים רבים וצרכנים רבים עבור בניה. גגות כמו גם קירות. לאסבסט היו מספר תכונות טובות. הוא היה קשיח דיו, בעל יכולות בידוד טובות בתחום התרמי ובתחום הרעש ובעיקר- הוא היה זול מאוד. כתוצאה מכך, נעשה בו שימוש רב מאוד. מבנים רבים מאוד, שהיה צורך לבנות אותם בצורה קלה וזולה- עשו בו שימוש. לצערנו, התפוצה הרחבה שלו, היא כעת בעוכרנו.

עם השנים, התגלה שהאסבסט מכיל לא פחות תכונות רעות. יותר נכון יהיה לומר, כי האסבסט, כאשר הוא מתפורר, מתבלה או נשבר- הוא מהווה סכנת נפשות. האסבסט מכיל מינרלים וסיבי אסבסט. כאשר האסבסט נשבר, הסיבים מתעופפים באוויר ונישאים לכל עבר. אנחנו מצידנו וכל מי שסובב או מגיע למבנה, שואפים את הסיבים  לתוכנו גם שלא במתכוון או במודע. הסיבים מגיעים אל הריאות ושם מתחילים לחולל נזקים. התוצאות הרסניות: מחלות נשימתיות קשות, גורם מהותי בהתפתחות מחלת הסרטן ואפילו מוות. ההבנה אם כן, שיש להסיר מיד את כל גגות האסבסט ויפה שעה אחת קודם.

החלפת גג אסבסט חכמה

סיבי האסבסט הרעילים פוגעים בנו כאשר האסבסט שבור או סדוק. ההנחה שלנו צריכה להיות שהאסבסט שלנו אכן שבור או סדוק. לא בגלל שבהכרח מישהו זרק עליו אבן והוא התנפץ אלא כי ברבות כל כך הרבה שנים מאז התקנתו או התפורר והתבלה כתוצאה משמש, פגעי מזג האוויר וכן מכות שונות. לרוב, בכלל לא נבחין בשברים באסבסט אבל סביר והם שם ויש צורך להחליף את הגג.

וכאן נכנסת הסוגייה של החלפת גג אסבסט בצורה חכמה. וכאשר אנחנו מדברים על 'חכמה' אנחנו מדברים בראש ובראשונה על מקצועית ובטוחה. הסיבה היא שדווקא התהליך בו אנו מבקשים להסיר את הבעיה יביא להגדלתה. האסבסט הוא חומר פריך ושביר. במידה ואיש מקצוע שאינו מוכשר לכך, יסיר את האסבסט, התוצאה יכולה להיות שהוא ישבר. לא זו בלבד אלא שתהליך ההסרה ייצר הרבה אבק אסבסט, שלא רק שיפרח באוויר ויכול לסכן גם שכנים וקרובים אחרים אלא יכול לשקוע במקומות נסתרים בתוך הבית ולהמשיך להזיק עוד ועוד גם זמן רב אחרי שלוחות האסבסט הגדולים כבר נלקחו הרחק משם.

לכן יש צורך בביצוע החלפת אסבסט רק באמצעות חברה מקצועית ומיומנת בכך. ושוב, זה לא רק צורך אלא חובה. על פי החוק, רק חברה שקיבלה רישיון לפינוי אסבסט ממשרד הגנת הסביבה יכולה לעסוק בתהליך החלפת גג אסבסט. חברה שכזו עובדת באמצעות כלים מתאימים, שמונעים ככל האפשר יציאת אבק אסבסט, היא מציידת את עובדיה בציוד מיוחד וחליפות מגן ומסכות ואף אחראית על פינוי מאושר של החומר לאתרים ייעודיים שרק הם מורשים לקלוט את פסולת האסבסט.

האופציות השונות של החלפת גג אסבסט

לא נשאר בלי קורת גג, כמובן. אז כדאי לדעת שיש חברות מקצועיות שרק יסלקו את האסבסט הישן ויש כאלו שיציעו לכם חלופות. יש אפשרות לצפות את גג האסבסט בציפוי המונע זליגת סיבים החוצה אבל שיטה זו נמצאת במחלוקת. יש שיסירו לחלוטין את הגג ויתקינו במקומו גג גלי אחר מחומרים בטוחים אם תכונות בידוד טובות, למשל צמנט בטון, או גג אסכורית ואפילו פאנל מבודד.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!