בדיקת אסבסט מחיר

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

קונים בית יד שנייה? אי ספק כי מדובר במהלך חשוב ומרגש, כיוון שהחזקת נכס נדל"ן נחשבת כיום כפעולה חשובה ומומלצת מבחינה כלכלית. לרוב תהליך בחירת בית יד שנייה ולא בית מקבלן כרוך בהוצאות הכספיות הכרוכות בכך, זאת משום שדירה יד שנייה היא זולה יותר לעומת דירה חדשה שנבנית מאפס. יש לקחת בחשבון כי לעיתים בתים יד שניה עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר, במיוחד אם מדובר על בתים שנבנו לפני יותר משלושים שנה, כיוון שמדובר על יסודות ותשתיות ישנות שהוקמו לפני הרבה שנים והיו חשופים למפגעים סביבתיים.

כדי להיות בטוחים כי ביצעתם רכישה משתלמת, מומלץ להיעזר בחוות דעת של מומחה בדק בית שיבחן את מצב הבית ויעניק אומדן מקצועי מבחינת מפגעים הקיימים בבית ועלולים להוות סכנה בטיחותית ובריאותית. אחד ממפגעים מהותיים אלו הינו חומר האסבסט, שנמצא לרוב בבתים ישנים שנבנו לפני שנת 1989. במקרה זה יש לברר על בדיקת אסבסט מחיר, כדי למנוע את חשיפת בני המשפחה לחומר מזהם ומסוכן זה.

מהו אסבסט ולמה הוא מסוכן לבריאות?

אסבסט הוא חומר מינרלי טבעי ששימש בעבר את ענף הבניה לצרכי בידוד של מבנים, זאת מכיוון שתכונות החומר המיוחדות היו חוזק ועמידות גבוהה מפני כמעט כל מפגע סביבתי כמו טמפרטורה קיצונית, מזג אוויר, חום רב ושריפות וגם אפשר לבודד רעשים בתוך ומחוץ למבנה בו הוא יושם. העמידות יוצאת הדופן שלו מקורה במבנה הגבישי ממנו הוא עשוי, תכונה זו מהווה למעשה את הסכנה הבריאותית בחשיפה אל האוויר.

סיבי האסבסט הינם חלקיקים גבישיים זעירים ובלתי נראים לעין, ולכן הם קלי משקל ונישאים באוויר בצורה מהירה. מחקרים שונים מצאו כי אותם סיבי אסבסט מסוגלים לחדור למערכת הנשימה של האדם, להגיע עד לריאות ולחולל בהן נזקים בריאותיים בלתי הפיכים – מדלקות, מחלות ריאה והצטלקויות ועד גידולים סרטניים מורכבים וקשים. לכן ממצאי המחקרים הביאו למסקנה כי האסבסט מהווה גורם מסכן בריאותית-סביבתית כאשר משתחררים חלקיקי אסבסט לאוויר, דבר העשוי להתרחש כאשר משטחי וחלקי אסבסט במבנים נמצאים בלויים, סדוקים או שבורים.

אסבסט

האם חומר האסבסט נמצא רק במבנים ישנים?

כיוון שהאסבסט הינו חומר חזק ועמיד, הוא לא שימש רק למטרות בנייה אלא גם לצרכים פרטיים ותעשייתיים כך שניתן למצוא אותו גם במוצרים ואביזרים כמו כיריים ופתיליות הפועלים על נפט, וכן מוצרי טקסטיל בעלי תכונות בידוד כמו שמיכות, כפפות, ריפוד רכיבים ברכבים צבאיים ועוד. קיימת הבחנה בין אסבסט צמנט ואסבסט פריך, כיוון שבכל אחד מחומרי אסבסט אלו קיימת סכנה שונה ביצירת אבק אסבסט מזהם.

אסבסט-צמנט שימש לרוב את ענף הבנייה, כיוון שמינרל האסבסט הטבעי עורבב יחד עם חומר צמנטי כדי ליצור חומר בנייה איכותי ועמיד ליישום על מבנים. אסבסט מסוג זה עשוי להיות מסוכן לסביבה רק כאשר לוחות ומשטחים עשויים אסבסט צמנט ניזוקים, כך שהם יכולים לחשוף את סיבי האסבסט לאוויר. לעומת זאת, אסבסט-פריך הינו אסבסט הקיים במוצרים ומשטחים מסוגים שונים בצורתו המעט יותר טבעית, ולכן חשיפה שלו אל האוויר היא מהירה וממשית יותר גם במגע קל בלבד. 

ראו גם: איך מזהים אסבסט?

כיצד לוודא שאין אסבסט בבית שרכשתם לאחרונה?

במקרה של הימצאות אסבסט בבתים ישנים, קיימת סכנה ממשית עבור כל דיירי הבית כאשר אחד או יותר מחלקי המבנה סדוקים, בלויים או שבורים. ניתן להבחין במפגע אסבסט במבנים באמצעות הסתכלות ישירה על חלקי המבנה, אך ישנם לא מעט מקרים בהם אותם חלקי מבנה מוסתרים מן העין – ולכן רק בדיקת אסבסט מקצועית על ידי איש מקצוע מוסמך תוכל לעלות על מפגע האסבסט הקיים במבנה. 

בדיקת אסבסט מחיר ועלויות נוספות

אם רכשתם לאחרונה בית יד שנייה שנבנה לפני שנת 1989, מומלץ מאוד לפנות אל שירותי בדיקת אסבסט כדי לוודא שלא קיים מפגע אסבסט מסוכן בבית. בדיקת אסבסט מחיר עשויה לעלות 1200-3000 ₪ לכל 150 מ"ר של מבנה, כאשר מציאת אסבסט ופינויו מהבית כרוך בעלות נוספת הנקבעת על פי ממצאי הבדיקה, מורכבות מפגע האסבסט ופרמטרים נוספים.

מה עושים במקרה ונמצא מפגע אסבסט במבנה? 

חוק אסבסט מחייב את בעלי המבנה לסלק כל מפגע אסבסט העלול להוות סכנה סביבתית, פעולה שנעשית רק על ידי קבלן פינוי אסבסט המורשה לכך מטעם המשרד להגנת הסביבה.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!