פירוק גג אסבסט מחיר למטר

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פירוק גג אסבסט מחיר למטרפירוק גג אסבסט מחיר למטר

אסבסט. כמה שהחומר הזה שימושי ובעל תכונות יעילות ונדרשות כל כך, כך הוא גם מסוכן וגורם מחלות. כבר לפני אלפי שנים גילו בני האדם את תכונתם של סיבי האסבסט כעמידים בפני אש. תכונה זו היא זו שהעניקה לחומר זה את שמו (א-סבסט פירושו ׳בלתי דליק׳) והקנתה לו ערך רב. לפי חלק מהמקורות ההיסטוריים חומר זה שימש לצרכים שונים בבתיהם של רוזנים ומלכים וחפצים עשויים סיבי אסבסט היו יקרים מאוד ונשמרו כמו היו עשויים מזהב. מקורות נוספים מספרים כי במצרים העתיקה נהגו לעטוף את גופותיהם של עשירי הארץ באריגים עשויי סיבי אסבסט.

אז העמידות באש היתה ידועה כבר אלפי שנים, ותכונות אחרות של האריגים, הכלים ולוחות האסבסט (כגון חוזק מבני גבוה, עמידות בפני מים וחום וכן בידוד אקטסטי ותרמי מהגבוהים ביותר) התגלו ברבות השנים. 

מחומר יקר ערך לחומר שמשלמים על מנת להיפטר ממנו 

אולם, מסוף המאה התשע-עשרה, במשך מספר עשורים, התגלו יותר ויותר עדויות, מקרים ומחקרים שקבעו כי האסבסט מסוכן לבריאות, בעיקר כיוון שהוא מתפורר לסיבים זעירים (אבק אסבסט) וזה חודר למערכת הנשימה ושם מחולל מחלות קשות ואף מוות בטרם עת.

כך קרה שבמהלך המאה העשרים ותחילת המאה העשרים ואחת, יצאו במדינות רבות בעולם חוקים ותקנות אשר אוסרים על שימוש בחומר זה, במטרה להגן על בריאותם של העובדים בתעשיות האסבסט והציבור בכללותו. 

בישראל חוקק ב 2011 חוק למניעת מפגעי אסבסט ואבק מזיק, אשר מחייב פינוי משטחי אסבסט ממבנים ציבוריים (עד שנת 2021) וגם מגדיר כיצד יש לפנות אסבסט ולאן. גם ממבנים פרטיים מומלץ מאוד לפנות כל חתיכת אסבסט וכך גם מכל סוג מבנה שהוא (גם ממחסנים, משתלות  וכדומה).

 

אסבסט – מחיר בריאותי וסביבתי

השימוש באסבסט היה נפוץ מאוד בשל עלותו הזולה ותכונותיו המועילות כל כך. זו הסיבה לשימוש הנרחב שנעשה בו בבתים ומבנים רבים כל כך בישראל. עם זאת כיום, כאשר המודעות לסכנות שבו התרחבה בקרב כלל הציבור, אנחנו יודעים שלא רק לנו בני האדם הוא מזיק, אלא גם לבעלי-חיים וצמחים רבים. מסיבות אלה אנחנו מוכנים לשלם רק כדי שירחיקו את החומר הזה מאיתנו.

פירוק אסבסט מחיר למטר רבוע

כחברה ותיקה ומנוסה בתחום פינוי האסבסט, נציין את כל מה שניתן לומר מראש, והוא שעבודת פינוי אסבסט עולה כמה מאות שקלים למטר רבוע. מעבר לכך לא ניתן לספק לצורך פירוק גג אסבסט מחיר למטר, וזאת כיוון שקיימים יותר מידי גורמים אשר משפיעים על מספר העובדים הנדרש לצורך הפירוק, האם יש צורך בכלים הנדסיים כגון מנוף, סמיכות האתר לכביש ועוד. נקודה חשובה נוספת היא מצבם של לוחות האסבסט העומדים לפינוי. האם הם שלמים, או שקיימים בהם שברים / סדקים / שפשופים, חורים וכדומה. כל אלה מחייבים זהירות ייתר.

עם זאת, בדומה למוצרים אחרים, יש הגיון בהוזלת המחיר למטר, ככל שמדובר בכמות גדולה יותר של מטרים רבועים.

 

לסיכום

עבודת פינוי אסבסט מחייבת הכשרה ספציפית, וכמו כן, גם עמידה במגבלות ותנאים מחמירים. העבודה מתבצעת עם חליפות אטומות (אשר שומרות על העובדים) ובתנאי זהירות מירביים, על מנת לשמור על דיירי הבית והבניינים הסמוכים.

אולם, זוהי רק חלק מהתמונה. מניסיון רב אנו יודעים לומר כי כל עבודת פינוי אסבסט היא שונה מרעותה. כך גודל לוחות האסבסט ומשקלם, הגובה בו הם מצויים, אל מה הם מחוברים ואיך ועוד. כמו כן קיימים גורמים שונים בשטח אשר משפיעים על מידת הקלות / הקושי להסרת הלוחות והעברתם. כך בניינים סמוכים, עצים וכדומה, עלולים להקשות על הגעת מנוף לשטח. סמיכות לקווי חשמל פעילים עלולה להקשות על פינוי הלוחות ועוד. על כן, לא ניתן לתת ללקוח הצעת מחיר, מבלי לראות את הדברים בשטח, או לקבל ממנו תמונה מקיפה ומפורטת.

צריכים לפנות גג אסבסט – מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם!

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!