עלות פינוי אסבסט מחיר

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

עלות פינוי אסבסט מחירהחוק הרשמי במדינת ישראל, מציין כי יש להפסיק את השימוש ביצור מוצרים באמצעות חומר האסבסט ולהסיר את כל הגגות או המבנים, העשויים מחומר זה. הסיבות לפסיקה הבלתי מתפשרת הזו, היא היותו של חומר האסבסט מסוכן מאוד עבור הציבור השוהה לידו ובסביבתו. כאשר האסבסט שבור, בלוי או סדוק, חלקיקיי הגבישים המרכיבים אותו נפלטים לאוויר, כמו אבק וכאשר אנו שואפים אותם לתוכנו, גם בלא מתכוון, אנו מעוללים לעצמנו צרות רבות, בדמות שלל מחלות ריאה ומחלות סרטניות.

החוק קובע כי לא רק שיש להפסיק שימוש ולפרק את המבנים העשויים אסבסט, אלא שיש גם לפנותם למקומות ייעודיים ובצורה בטוחה ומפוקחת. שכן, תהליך הפירוק עצמו, מסוכן דיו ויכול לשחרר את אבק האסבסט לאוויר וליצר נקודת תורפה, גם בעת הפינוי. לכן, לא כל גוף או קבלן יכול לפנות אסבסט ולכן עלות פינוי אסבסט מחיר שיש לשלם בלי לעשות חשבונות. הבריאות שלכם ושל בני משפחתכם או העובדים שלכם, חשובה יותר מכל שקל או אגורה שאולי תחסכו.

עדיף שלא לפנות לבד

עלות פינוי אסבסט מחיר שהוא יכול להיות משמעותי. בוודאי אם אנחנו צריכים להתקין אחר כך גג אחר. אבל מהי האלטרנטיבה? נעזוב רגע את החוק עצמו, המחייב את הפינוי עד תאריכים קבועים ואת הקנסות כתוצאה מאי כיבוד החוק. אנחנו מדברים קודם כל על בריאות. הסרת ופינוי גג אסבסט היא מלאכה מורכבת ומסוכנת מאוד. גם לאלו העוסקים במלאכה עצמה (ולכן לחברות מסודרות ומפוקחות יש ציוד מיגון וכלים מתאימים) וגם לציבור אשר נמצא, במודע או שלא במודע, בסביבת החומר הנפיץ והמסוכן ועלול לשלם את המחיר על פינוי לא נכון של האסבסט.

אתם לא צריכים את עדותינו כדי להבין עד כמה נזקים בריאותיים הרבה יותר משמעותיים מכל כסף שתחסכו. עלות פינוי אסבסט מחיר יכולה להיות פחותה אם תעשו אותה בעבודת עצמית או באמצעות חברה שאינה מתמחה. אבל המחיר שאתם עלולים לשלם, יהיה גדול פי כמה. וסופי עוד יותר. וכואב הרבה יותר. בכל אופן, החוק מתיר פינוי עצמי רק לגג של עד 50 מ"ר. מעבר לזה, צריך ומומלץ לקחת קבלן או חברה מומחים ומאושרים לפינוי אסבסט.

עלות פינוי אסבסט מחיר באמצעות חברה מקצועית

החוק כאמור מחייב את פינוי האסבסט רק באמצעות אנשי מקצוע שהוסמכו לכך על ידי המשרד להגנת הסביבה או הרשות המקומית על פי אחד מהמחלקות המקצועיות הפועלות בכך (דרשו, כאמור, לראות את האישורים. זה חשוב). היות וגם בתהליך הפירוק והפינוי עצמו יש סכנה, הן לעובדים והן לאנשים שבסביבה, מהחומר המסוכן הנפלט בפירוק, יש צורך להשתמש בכלים ייחודיים ובציוד מיגון מתאים.

לא רק הפירוק מסובך ומורכב אלא גם הפינוי, שצריך להיות על פי סטנדרטים מחמירים. למשל, לאחר ההסרה יש לארוז בצורה מיוחדת את חלקי האסבסט שפורקו, לסמן אותם בצורה ייעודית ולפנות אותם אך ורק לאתרים מורשים ומפוקחים מטעם המדינה להטמנת חומר האסבסט. אם הקבלן החאפר שלקחתם, כדי לחסוך בכל עלות פינוי אסבסט מחיר, יזרוק את לוחות האסבסט השבורים במזבלה או בפינה אחרת ליד בתכם, לא הרחקתם למעשה את הסכנה אלא אפילו האצתם אותה.

עלות פינוי אסבסט מחיר למטר גג

עלות פינוי גג אסבסט, אינה על פי מחירון קבוע ומוסכם בחוק אלא כל חברה קבלנית מוסמכת, מציעה מחירון שונה, המביא לידי ביטוי את יכולותיה, ניסיונה ודרישותיה. יחד עם זאת, כדאי להכיר בעובדה כי גם כך, עלות פינוי אסבסט מחיר תלוי במשתנים כגון, גודל והיקף העובדה, המורכבות של שטח העבודה והמבנה עצמו, סוג הגישה למבנה והאם יש צורך להיעזר בכלי גישה (כמו מנוף וכד') וכן המרחק בן המבנה, לשטח הפינוי וההטמנה המורשה. בכל מקרה, ערכו סקר שוק בין החברות המקצועיות, בחרו במחירים נוחים אבל אל תתפתו אחר הזול ביותר באופן קיצוני. זה לא שווה את הבריאות שלכם.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!