פינוי גגות אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי גגות אסבסטפינוי גגות אסבסט

ודאי הבחנתם לאחרונה בעבודות מאומצות ומיוחדות, שנראות כמו מבצע צבאי של יחידות לוחמות אב"כ, סביב בתי מגורים, מחסנים, צריפים, סככות, מפעלים וכד'. המבצע הצבאי הזה והפעילות הקדחתנית הן חלק מהליך פינוי גגות אסבסט. הסיבה לכך שאתם נחשפים יותר ויותר לפעילות שכזו לאחרונה היא תוצאה של 2 תהליכים מקבילים. הראשונה היא תקנות וחוקים המורים על הסרת גגות האסבסט בהקדם האפשרי והשנייה היא ההבנה ההולכת וגדלה בקרב הציבור ובקרב בעלי גגות אסבסט, שכדאי לפנות את גגות האסבסט באופן מידי, לפני שהנזקים שלהם יהיו בלתי הפיכים.

פינוי גגות אסבסט ויפה שעה אחת קודם

גגות אסבסט הן כמו פצצה מתקתקת. בחלקם, שעון העצר רגע לפני הפעלה ובאחרות הוא כבר נושק לספרות האפס. כאשר גג האסבסט שלם ובלי כל פגע או סדק- הוא גג יעיל וגם בטוח. אלא שכאשר הוא חוטף מכה או נשבר, כאשר הוא נסדק או מתפורר, בחלוף השנים הוא כתוצאה מפגעי מזג האוויר – הוא מהווה סכנה מידית לבריאותנו. הסיבה היא אותם סיבי האסבסט המרכיבים את הגג. סיבים מיקרוסקופיים אלו משתחררים מתוך הגג כאשר הוא נשבר ונישאים באוויר גם למרחקים ארוכים מאוד. כאשר אנו, בני משפחתנו או כל מי שנמצא באזור הקרוב והרחוק של הגג השבור, שואף אוויר לריאות באופן רגיל או מכניס לתוכו גם את אותם סיבים רעילים. 

עם הזמן, סיבים אלו מתחילים לעשות נזקים גדולים בגוף. מחקרים הוכיחו כי הם מהווים גורם מפתח ליצירת מחלת הסרטן ומחלות נשימתיות קשות ומסוכנות. בעוד שבמקרים רבים הקשורים לגורמים מסרטנים אנחנו יכולים למנוע, כמו גמילה מעישון, תזונה נכונה והתנהגות נכונה בשמש, במקרה זה, אנו ממשיכים לנשום ואפילו לא יודעים על הסכנה הנכנסת אלינו. 

פינוי גגות אסבסט מקצועי

פינוי גגות אסבסט חייב להיות ולהתבצע בצורה המקצועית ביותר. למעשה ועל פי חוק, רק חברות שעברו הסמכה לטיפול באסבסט וקיבלו את אישורי המשרד להגנת הסביבה, מורשות לטפל בנושא. הסיבה היא רגישות התהליך של הסרת ופינוי אסבסט. התהליך חייב להיות עדין ומקצועי, שכן אם הוא יהיה גס וחאפרי, אנו נגדיל את הבעיה. האסבסט יתפורר עוד יותר במהלך ההסרה ויגדיל את הסיכון.

ישנם כמה שיטות להסרת אסבסט. ברבים מהם, העיקרון דומה: לבצע פעילות כירורגית ועדינה בלי לגרום לאבק האסבסט לפרוח. ראשית, במיוחד במשטחי אסבסט גדולים, יש לתחם את האזור, להרחיק אנשים מאזור העבודות ואפילו להזהיר את השכנים מלהסתובב בקרבת מקום וכן לסגור את החלונות בבתים הסמוכים. לאחר מכן, מרטיבים את האסבסט, כדי שהאבק שיוצא בתהליך ההסרה יהיה "כבד יותר" ולא יעוף באוויר לכל עבר. ההסרה עצמה נעשית באמצעות כלים קלים מאוד. שימוש במסור כבד, למשל, יגרום ליצירת הרבה אבק רעיל. 

הרגעים שאחרי

גם לאחר שהוסרו לוחות האסבסט, בתקווה כמה שיותר שלמים, לא תמה העבודה והזהירות. אי אפשר לזרוק את הלוחות הישנים סתם כך בפח הקרוב או להשאיר אותם סמוך לבית. יש צורך להרחיקם מאדם ומכל ישוב. לכן, הוסדרו כמה מטמנות אזוריות, שרק בהם מתיר המשרד להגנת הסביבה לשים את הלוחות הישנים. הלוחות שהוסרו מוכנסים לתוך יריעות ניילון עבות שנאטמות ואז מוסעות לאותן מטמנות בצורה מאובטחת. 

לכל אורך התהליך של פינוי גגות אסבסט, העובדים, שחייבים להיות בעלי הכשרה מתאימה, מצוידים בבגדי מגן ומסכות, המסננות את האוויר שהם נושמים. יש צורך גם לבצע שאיבה וניקיון עוצמתיים, כדי להסיר כל גרגר אסבסט שאולי נפל ומתחבא באזור ההסרה. רק לאחר מכן, ניתן האות וניתן להרכיב גג חדש. לעיתים יהיה צורך בגג חדש ממש ולפעמים ניתן יהיה להשתמש בקונסטרוקציה שהייתה קיימת לגג האסבסט, הפעם בצורה בטוחה ובריאה הרבה יותר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!