פירוק אסבסט בבית דגן

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

בעבר חומר האסבסט שימש למגוון שימושים ויישומים בתהליכי הבנייה, כאשר המטרה המרכזית שלו הייתה להעניק רמת בידוד גבוהה ואיכותית מפני אקלים קיצוני, מניעת כניסת רעשים אל ומחוץ למבנים, הגנה מפני התלקחות, שריפות ועוד. החל מתחילת שנות השמונים השימוש באסבסט הופסק כתוצאה ממצאי מחקר מדאיגים שבוצעו, כיוון שנמצא קשר ישיר בין תחלואה של מערכת הנשימה לבין חומר האסבסט. כתוצאה מכך נקבעו תקנות בחוק האוסרות שימוש באסבסט לכל מטרה וצורך, במקביל לפינוי מוצרי ומשטחי אסבסט העשויים לגרום לתחלואה.

נושא פירוק ופינוי אסבסט ממשיך להתקיים גם היום, ולצורך סילוק מפגעי אסבסט מסכנים יש לפנות לחברה המתמחה בתחום פירוק אסבסט בבית דגן וכל אזור אחר בארץ בו עולה הצורך לפנות חומרי אסבסט ולהעבירם להטמנה.

 

חוק פינוי אסבסט – מה המטרה שלו?

החל משנת 2011 נכנס לחוק חובת פינוי אסבסט מכל אזור ושטח ציבורי בו נמצא ציבור גדול של אנשים, זאת לצורך צמצום חשיפת הציבור אל חומר מסוכן זה העשוי לגרום למפגע סביבתי ובריאותי כאחד. בנוסף לתקנה זו, חוק האסבסט קובע כי גם בעלי שטחים פרטיים מחויבים לפנות משטחם מוצרי ומשטחי אסבסט בלויים ופגומים, כיוון שהסכנה המהותית באסבסט מתרחשת כאשר משתחררים לאוויר סיבי אסבסט.

 

 

מה הסכנות הבריאותיות שיש באסבסט?

כאמור, האסבסט מהווה סכנה רק כאשר סיבי אסבסט משתחררים לאוויר. כיוון שחומר האסבסט הינו מינרל גבישי עמיד וחזק, הסיבים הזעירים המרכיבים אותו עמידים בפני כל תנאים וטמפרטורות, כך שגם כאשר הם חודרים למערכת הנשימה בגוף האדם הם אינם יוצאים ממנה ואף מחוללים נזקים בלתי הפיכים במהלך השנים כמו מחלות ודלקות בריאות, בעיות קלות עד קשות במערכת הנשימה ואף התפתחות של גידולים סרטניים.

למעשה, חומר האסבסט שימש כמרכיב מרכזי בענף הבניה הודות לתכונות העמידות שיש למינרל הגבישי הזה, דבר שהתגלה בדיעבד כגורם מסכן בריאותית את האנשים הנחשפים אל אבק וסיבי אסבסט.

 

האם כל משטח אסבסט נחשב מסוכן לסביבה?פירוק אסבסט בבית דגן

למרות שחומר האסבסט מהווה סכנה בריאותית של ממש, יש להדגיש כי לא כל משטח אסבסט מסוכן לסביבה בה הוא נמצא. לדוגמה מכון שטיפת רכבים ישן בעל גג אסבסט הממוקם באזור מרכזי בעיר אינו מהווה סכנה, כל עוד משטחי האסבסט שנמצאים על הגג לצורך חיפוי ובידוד נמצאים במצב שלם ואינם בלויים, סדוקים או שבורים. כדי למנוע פגיעה בהם בעקבותיו ישתחרר אבק אסבסט מזהם, על בעלי מכון השטיפה לדאוג לתחזוקה שוטפת של משטחי האסבסט ולבדוק את שלמותם בתדירות גבוהה.

מצד שני במקרה ונמצא מבנה ישן במרכז העיר בו קיימים משטחי אסבסט סדוקים ושבורים, יש ליצור קשר באופן מידי עם המשרד להגנת הסביבה לצורך הבאת אנשי מקצוע שיטפלו במפגע האסבסט, במקביל להרחקת עוברי אורח שחולפים במקום כדי שלא יחשפו לאבק האסבסט המזוהם שעשוי להיווצר ממשטחים אלו.

 

מי רשאי להעניק שירות פירוק אסבסט בבית דגן?

המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הרשמי האחראי על נושא פיקוח ופינוי מפגעי אסבסט, כאשר אנשי המקצוע המוסמכים מטעם גוף זה לפינוי אסבסט הינם קבלני פינוי אסבסט מורשים שקיבלו רישיון מתאים לכך. קבלנים אלו עברו הכשרה מקצועית בתהליך פירוק ופינוי אסבסט, והם מבצעים זאת תוך הקפדה על ההנחיות והתקנות הקבועות בחוק לצורך צמצום החשיפה של האסבסט לסביבה.

כאשר זקוקים לשירות פירוק אסבסט בבית דגן והסביבה, יש ליצור קשר עם קבלני פינוי אסבסט מורשים בלבד, אותם ניתן למצוא דרך מאגר הקבלנים הארצי המציג קבלנים מוסמכים ומקצועיים.

 

פירוק אסבסט ופינויו לאתר הטמנה – כיצד זה מתבצע?פירוק אסבסט בבית דגן

תהליך פינוי אסבסט מתחיל בפירוק האסבסט ממקום הימצאותו, כאשר תהליך זה מתבצע על ידי קבלן פינוי האסבסט בצורה זהירה ובטוחה. על מנת לשמור על בריאותו של בעל המקצוע, עליו ללבוש ביגוד מגן מיוחד, ולהיעזר בציוד ואביזרים ייעודיים שיאפשרו לו לארוז ולפנות את מפגעי האסבסט בצורה בטיחותית אל עבר אתר הטמנה. אתרים אלו נועדו ספציפית לפינוי של משטחי ומוצרי אסבסט מזהמים, כאשר קיימים אתרי הטמנה ייעודיים עבור אסבסט צמנט ואסבסט פריך שנחשב מסוכן יותר כתוצאה מנטייתו להתפורר במהירות.

במקרה שעולה הצורך בפינוי אסבסט משטח פרטי שאינו עולה על 50 מ"ר, החוק מאפשר גם לאנשים פרטיים לעשות זאת בעצמם על פי הנחיות מוסדרות – אך חשוב לזכור כי מדובר בחומר מסוכן בריאותית, ולכן מומלץ בכל מצב להיעזר בקבלן פינוי אסבסט מנוסה.

 

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!