פינוי גג אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי גג אסבסטפינוי גג אסבסט

חומר האסבסט הינו חומר מזיק ומסוכן. הדברים כבר נקבעו בעשרות מחקרים ותיעודיים רפואיים. אומנם בצורתו החדשה והתקינה, האסבסט אומנם מסוכן  אבל במידה סבירה, אך  בשל העובדה כי הוא חומר שביר והוא אכן נשבר כתוצאה מחלוף הזמן, בלאי או מכות, הוא מסוכן עד מאוד. למעשה, האסבסט בנוי מחלקיקי גבישים וסיבים, המודבקים באמצעות חומר המילוי וכאשר גג האסבסט נשבר, חלקיקים אלו מתחילים לעוף באוויר, כמו אבק למרחק רב. כאשר אנשים, הנמצאים בסמוך לגג האסבסט, ינשמו את החלקיקים המקרוסקופיים האלו, הם עלולים לחלות במחלות ריאה ובסוגי סרטן שונים וקשים, גם בלי ידיעתם ובלי שהם עצמם "תרמו" במאום לכניסת הסכנה לסף גופם.

זו גם הסיבה מדוע מדינת ישראל, כמו מרבית המדינות בעולם, הוציאה חוק המחייב את הסרת כל גגות האסבסט הציבוריים (וגם הפרטיים, אם כי ניתנה לכך ארכה רבה יותר) וכן הופסק השימוש בכל חומר המכיל אסבסט, הן בתחום הבינוי והן בתחום יצור המוצרים (שמיכות, תנורים וכד'). לא זו בלבד, שיש להסיר את האסבסט, כדי למנוע בעיות בריאותיות אלא יש גם לפנותו בבטחה מקסימלית, שכן בעת הפינוי, האסבסט נסדק ונשבר והחלקיקים משתחררים לאוויר ובהכרח, מזיקים לשוהים באותו המבנה ולציבור שבסביבה.

פינוי גג אסבסט – עדיף מוקדם ממאוחר

זו גם הסיבה, שעליכם, בראש ובראשונה, עוד לפני החוק והדרישות הרגולטוריות והקנסות, להחליט להסיר ולפנות את האסבסט מיוזמתכם. גם אם הרשות המקומית או המשרד להגנת הסביבה נתנו לכם ארכה או תאריך רחוק ליעד הפינוי, טוב תעשו אם תקדימו תרופה למכה על ידי הקדמת הפינוי. כל עוד האסבסט שלם ובלי נזק כלשהו, יהיה אפשר להמשיך להשתמש בו בבטחה יחסית. אלא שבפועל, לא זה המצב. האסבסט הוא חומר בניה בו השתמשו לפני עשרות שנים וכמו כל חומר בניה, גם הוא נשחק והופך בלוי עם הזמן. בניגוד לחומרי בניה אחרים, האסבסט הרבה יותר שביר ופריך וכשהוא נשבר- מתחילות הצרות האמיתיות.

אם תביטו על גג האסבסט שלכם, בוודאי תבחינו בשברים ובסדקים. אפילו "רק בפינות". מה שאתם לא וראים אלו החלקיקים המקרוסקופיים, שמשתחררים לאוויר, כמו אבק. אלא שבניגוד לאבק אותו אנו נושמים, דבר לא מומלץ בהחלט אך גורם לרוב רק לאי נעימות ובעיות קלות, החלקיקים של האסבסט מסרטנים וגורמים למחלות ריאה סבוכות ובלתי הפוכות. למעשה, אתם, הקרובים לכם או עמיתכם לעבודה, ממשיכים לנשום כל העת את הרעל שפוגע בכם, אם אתם שמים לב או לא. הגיע הזמן להפסיק עם זה ועדיף כמה שיותר מוקדם.

פינוי גג אסבסט – למקצוענים בלבד

מאוד מפתה לבצע פינוי גג אסבסט לבד. לכאורה, בסה"כ שוברים את הגג בכמה מכות פטיש, מפרקים קצת ברגים וזורקים לפח הזבל הקרוב את החלקים השבורים. אלא שכאן בדיוק טמונה הבעיה. בגלל השברים שנוצרים במהלך פעילות הפירוק, מואצת הפריחה של חלקיקי האסבסט המסוכנים לאוויר ובעצם אנו גורמים להם להשתחרר הרבה יותר מהר וברדיוס גדול יותר. בכך אנו נסכן את העובדים בפירוק, את בני הבית ואת העוברים והשבים בסביבה. באותה מידה, אם נזרוק את החלקים השבורים לפח הסמוך לבית, העברנו את מקום הפשע והסכנה רק כמה מטרים בסמוך.

לכן, המדינה והחוק דורשים לערוך את עבודות פינוי גג אסבסט רק באמצעות חברות מורשות ומפוקחות על ידי המשרד להגנת הסביבה. חברות אלו, יודעות לעבור במקצועיות בתוואי המסוכן של פירוק ופינוי גג אסבסט ויש להם ציוד מתאים לכך. בין השאר, עוטים העובדים בהם ציוד מגן ומסכות מיוחדות והן נדרשות לארוז את חלקי האסבסט הישנים, באריזות מיוחדות ומסומנות. לאחר פירוק הגג, באופן טבעי, נשארת נשורת של אבק אסבסט באזור הפינוי על הרצפה והקירות. אי אפשר לטאטא או לנגב את זה כמו אבק רגיל. חייבים לנקות את השטח לגמרי ובצורה בטוחה. לחברות מקצועיות שלל כלים וטכניקות לעשות זאת.

אגב, ממקום הפירוק, חייב האסבסט ללכת רק למקומות הטמנה מפוקחים ומסודרים, שמאושרים על ידי המדינה ורחוקים מכל ציבור, כך שאינם יכולים להוות סכנה. עוד,  בעת פינוי, חברה מקצועית גם תתלה שלטים המזהירים את השכנים ועוברי האורח, ממעבר בסביבה בעת העבודות ויכולים לאפשר להם, למשל, לסגור חלונות סמוכים לאתר וכד'.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!