קבלן פינוי אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

אתם בסך הכל רוצים לפנות את האסבסט מהחצר האחורית או אולי לפרק את גג האסבסט של המבנה שלכם, אך אתם מגלים שמדובר במשימה מיוחדת, שאותה לא יכול לבצע כל קבלן. בבדיקה פשוטה מתברר לכם שעליכם לגייס למשימה קבלן פינוי אסבסט ונשאלת השאלה האם זה באמת הכרחי ואיך זה צפוי להשפיע על עלויות הפרויקט כולו. ובכן, בשורות הבאות נספר לכם על התהליך של פינוי אסבסט, מדוע נדרש קבלן ייעודי למשימה זו ואיך דרישה זו מכם, יכולה להשפיע על העלויות הכוללות של הפרויקט.

אסבסט – חומר מסוכן, מאוד

מאז קום המדינה ועד שנות ה-80 של המאה שעברה, נעשה שימוש נרחב בלוחות אסבסט, בעיקר לבניית מבנים ארעיים, מחסנים וקירוי מבני תעשייה. האסבסט הוא חומר זול מאוד והוא מספק בדרך כלל את הפונקציונליות הנדרשת ממנו. אלא שבשלב כלשהו הבינו בישראל, כמו גם בעולם כולו, כי האסבסט אחראי על שורה ארוכה של מקרי מוות כתוצאה ממחלות ריאה. התברר שאותם סיבים סיליקטיים זעירים הדחוסים יחד ליצירת לוח האסבסט, עלולים להשתחרר ממנו ולרחף באוויר למרחקים ארוכים. סיבים אלה עלולים לחדור אל מערכת הנשימה ומרגע שחדרו, לא ניתן עוד להוציא אותם. במצב זה, זה רק עניין של זמן עד שתתפתח מחלת נשימה קשה, סרטן ריאה ולבסוף גם מוות. בהתאם לגילוי זה, הוחלט לאסור כל שימוש באסבסט אם כי עד 1986 עוד היה ניתן להשתמש במלאי אסבסט קיימים. כמו כן, ניתן היתר למבני אסבסט עומדים, להישאר על תילם בתנאי אחד – כל סימני שחיקה של לוחות האסבסט בכל שלב שהוא, מחייב החלפה של הלוחות בחומר תקני ומודרני.

 

קבלן פינוי אסבסט, עם רישיון

במסגרת החוק שאסר את השימוש באסבסט נקבעה גם המדיניות לגבי הטיפול באסבסט הקיים בעתיד. חלק מרכזי במדיניות זו קבע כיחלק מרכזי במדיניות זו קבע כי פינוי, פירוק או כל עבודה שהיא עם אסבסט, יוכלו להתבצע אך ורק על ידי גורם מקצועי, שהוכשר, הוסמך והורשה לכך, או במילים פשוטות – קבלן פינוי אסבסט פינוי, פירוק או כל עבודה שהיא עם אסבסט, יוכלו להתבצע אך ורק על ידי גורם מקצועי, שהוכשר, הוסמך והורשה לכך, או במילים פשוטות – קבלן פינוי אסבסט. פינוי האסבסט על ידי הקבלן המתאים צריך גם הוא להתבצע על פי מתודולוגיה ברורה, שגם היא הוגדרה בתקנות וכוללת הרטבה של הלוחות למניעת פיזור הסיבים, הטמנה של הלוחות באתרים מורשים להטמנת פסולת מסוכנת וכן הלאה. המשמעות היא שכל עבודת פינוי אסבסט חייבת להתבצע על ידי קבלן פינוי אסבסט ולאף אדם, גורם או קבלן בנייה או שיפוצים, אין את הרשות לבצע את המשימה בעצמו. יחד עם זאת, ישנו מקרה חריג בו ניתן להגיש בקשה לביצוע עבודה מצומצמת כאשר מדובר בפינוי של לוחות אסבסט בשטח כולל של פחות מ-50 מ"ר. היתר זה ניתן לביצוע עבודות שונות שבברירת המחדל שלהן דורשות רישוי מיוחד. במקרה של פינוי אסבסט, נוטות הרשויות שלא לתת את ההיתר המבוקש פשוט מכיוון שמדובר בחומר מסוכן מאוד לבריאות הציבור, אם כי ישנם בהחלט מקרים בהם תוכלו לוותר על שירותיו של קבלן פינוי אסבסט ולבצע את המשימה בעצמכם, כמו למשל במקרה בו מדובר במבנה קטן ומבודד או כאשר מדובר במספר בודד של לוחות אסבסט בחצר האחורית.

איך מוצאים קבלן פינוי אסבסט מתאים?

ככלל, שירות פינוי ופירוק אסבסט מסופק היום על ידי גורמים מקצועיים שונים, שבדרך כלל עוסקים בתחומים נוספים ולא רק בתחוםאם כי ישנם בהחלט מקרים בהם תוכלו לוותר על שירותיו של קבלן פינוי אסבסט ולבצע את המשימה בעצמכם, כמו למשל במקרה בו מדובר במבנה קטן ומבודד או כאשר מדובר במספר בודד של לוחות אסבסט בחצר האחורית. האסבסט. כך למשל, אתרי הטמנת הפסולת שבהם יש להטמין את האסבסט פיתחו לאורך השנים יכולות מקצועיות גם בתחום הפינוי והפירוק של אסבסט וקיבלו מעמד של קבלן פינוי אסבסט. ישנם גם גורמים מקצועיים המתמחים בבנייה ופירוק של גגות, שגם הם רכשו לעצמם את היכולות ואת הרישיון לבצע עבודות אסבסט כשירות משלים לאנשים המבקשים לפרק גג אסבסט קיים ולבנות גג חדש. פרט לסוגיות של מחיר, איכות השירות ורמה מקצועית אותן יש לבחון בכל בחירה של ספק שירות בכל תחום, במקרה של קבלן פינוי אסבסט יהיה עליכם גם לוודא שאכן מדובר בקבלן מורשה לביצוע עבודות אסבסט. חשוב להדגיש: קבלן רשום או קבלן מורשה לאו דווקא מחזיק ברישיון לפינוי אסבסט. הרישיון של קבלן פינוי אסבסט צריך להתייחס ספציפית לנושא של עבודות אסבסט ולא מדובר ברישיון קבלן כללי.

 

איך זה משפיע על עלויות הפרויקט?

אחד החששות המרכזיים שעולים אצל אנשים המבקשים לפרק גג אסבסט לטובת התקנה של גג חדש ומודרני הוא החשש שגיוס קבלן פינוי אסבסט נפרד לצורך ביצוע פירוק גג האסבסט יגדיל מאוד את עלותו הכוללת של הפרויקט. בפועל צריך לזכור שבכל פרויקט שבו נדרשת החלפת גג, כלומר הריסה של גג קיים לטובת בניית גג חדש, ישנו המרכיב של הריסת הגג הקיים ולא משנה אם מדובר בגג אסבסט, בגג רעפים או בגג בטון. פירוק גג אסבסט אמנם צריך להתבצע בצורה זהירה ומבוקרת על פי מתודולוגיה סדורה בכדי למנוע את הסיכון לבריאות הציבור, אך עלויות פירוק גג אסבסט הן לאו דווקא גבוהות יותר מאשר פירוק גג בטון למשל. ככלל, עלות שירות כזה יכולה לנוע בין 100 שקלים למ"ר ועד 400 שקלים למ"ר, בהתאם לרמת המורכבות של הפרויקט הספציפי וטווח זה בהחלט עומד בתוך טווח המחירים הממוצע להרס גג קיים בפרויקטים של החלפת גג.

בהתאם לכך, לא קיים מקום אמיתי לחשש לגבי תוספת העלות של פירוק גג אסבסט באמצעות קבלן פינוי אסבסט ייעודי. יחד עם זאת, לאחר שווידאתם שהגורמים המקצועיים אותם אתם בוחנים אכן מחזיקים ברישיון המתאים לביצוע עבודות פינוי ופירוק אסבסט, אתם בהחלט רוצים לבצע השוואת מחירים ולבחון הצעות מחיר שונות במטרה לוודא שהמחיר הנדרש מכם נמצא בטווח המתאים וגם מנומק היטב בהתאם להיקף העבודה הנדרשת.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!