הפרמטרים השונים של עלות פינוי אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

עלות פינוי אסבסטעלות פינוי אסבסט

פינוי אסבסט היא דבר שלא כדאי לחסוך בו. לא בחשיבה ולא במעשה. אסבסט ישן, ודאי כזה ששבור או סדוק, יש לפנות מידית. בכל רגע שעובר, אנו או הקרובים לנו, נושמים אוויר המלא בחלקיקים שפוגעים בבריאותנו בצורה הקשה ביותר. גם אם לא זיהנו שברים בגג האסבסט, כדאי לפנותו במהרה. גם בגלל שהדבר מקובע בחוק במדינת ישראל וגם כי כך נרחיק סכנה עתידית ממקומותינו.

עבודת פינוי אסבסט היא מסוכנת ומורכבת, שכן צריך לשמור כל העת, שלא להגביר את הבעיה. לכן היא צריכה להיעשות בדקדקנות, בחשיבה רבה ובזהירות ובעיקר באמצעות כלים מיוחדים ואמצעי מיגון, הן לעובדים בפירוק והן אל מול הסביבה הקרובה, השכנים וכד'. לכן, עבודת פינוי אסבסט היא עסק למקצוענים בלבד. לו זו בלבד, אלא שהחוק מחייב פינוי אסבסט רק על ידי חברה או קבלן המורשים לכך על ידי המשרד לאיכות הסביבה. כל פתרון אחר- ואתם לוקחים סיכון. אבל מהי עלות פינוי אסבסט וכיצד היא נקבעת? התשובות בשורות הבאות.

עלות פינוי אסבסט משתנה

ראשית חשוב להבין כי אין מחיר קבוע ואחיד. עוד לפני שנגיע לפרמטרים השונים ולמשתנים הקובעים את המחיר, כמו בכל מקצועות הבניה, חשוב להגיד ולחשב, כי לאחר פינוי הגג, תדרשו גם להרכיב גג חדש וגם דבר זה יש להביא בחשבון. יחד אם זאת, חשוב לזכור שלבריאות שלנו ושל היקרים לנו- אין מחיר וכל ניסיון לחסוך דווקא כאן, עלול לעלות לנו ביוקר ובבכייה לדורות. 

עלות פינוי אסבסט מחושבת על פי מחיר למ"ר. לרוב, המחיר של עבודה סטנדרטית וממוצעת יהיה החל מ-450 ש"ח למטר. יחד עם זאת, הוא עשוי להתנות על פי תנאי השטח, היקף העבודה ומשתנים נוספים. עוד חשוב להדגיש: עלות פינוי אסבסט צריכה לכלול גם את הסרת הגג וגם את פינוי לוחות האסבסט למקום הטמנה מוסדר ומורשה – דבר חשוב מעין כמוהו, לצורך הרחקת המפגע למקום בטוח.

עלות פינוי אסבסט על פי היקף העובדה

כמובן שלגודל הגג שיש לפנות ולהיקף העבודה משמעות רבה בכל הקשור לקביעת המחיר. מצד אחד, שטח פינוי גדול, ובמיוחד עם מדובר בלוחות אסבסט גדולים במיוחד, ידרוש כלים מיוחדים להליך הפירוק והשינוע אך גם יתכן שהיקף העבודה, ככל שיגדל, יניב מחיר טוב יותר למטר. בכל מקרה, למרכיב הזמן יש מחיר. לא נכון, בריא או רצוי, להשאיר אתר פירוק של אסבסט פעיל לאורך זמן. יש לנסות לסיים את העובדה במהרה ולגשת בהקדם לחלק הניקוי המיוחד (מלאכה נפרדת ומורכבת לא פחות) של האזור מכל "אבק האסבסט" שדבק בו בתהליך הפינוי. לצורך כך, יש צורך בצוות רב ובצוות מיומן. לכמות העובדים (שבל נשכח, מסכנים את בריאותם) יש מחיר גם כן.

דרכי גישה ונוחות עבודה 

עלות פינוי אסבסט נקבעת גם על פי המורכבות של הגישה אל לוחות האסבסט. למשל, מקומות צפופים או גגות גבוהים במיוחד. במקרים כאלו, קיים קושי לא רק להגיע למקום העבודה ולפעול בו, אלא הוא משפיע גם על האפשרות לפנות את הלוחות שפורקו בקלות ובבטחה. לעיתים, יידרש להשתמש גם בציוד מיוחד כגון מנופים, במות הרמה וכד' על מנת להקל על הגישה וגם להם יש מחיר.

עלות פינוי אסבסט המושפעת ממצב הגג

למרות שגגות האסבסט ישנים מאוד, חלקם יכולים להיות שלמים ותקינים. אבל לרוב- הם לא. הם שבורים, מתפוררים, בלויים. למצב הגג השפעה רבה. שכן לוחות שבורים- מעלים את רמת הסיכון ולפיכך גם את המחיר. זה כמובן לא צריך להיות שיקול לאי פינוי. אם גג האסבסט שלכם שבור- אתם בסכנה מידית וככל שתקדימו לפנותו כן ייטב. אם חברת הפינוי, רק כזו שהיא מקצועית, תבחין שמצב הגג טוב, הברגים שלמים וניתנים להסרה בקלות וכד', יתכן ותהליך הפירוק יהיה מהיר ולפיכך זול יותר.

הטמנה

אי אפשר להשליך את האסבסט בקרבת מקום ובטח לא איפה שאנו רוצים. אסבסט שפורק הוא כמו פצצה מתקתקת וממשך להפריש את החומרים המזיקים. לכן, קיימת חובה לפנותו לאתרים מסודרים ומורשים על ידי המשרד להגנת הסביבה וגם זאת רק לאחר שנארז בצורה מסודרת ביותר על פי קריטריונים מוקפדים. למרחק בין נקודת ההסרה לנקודת ההטמנה- משקל רב וגם אם מדובר במרחק רב, שיכול לעלות עוד קצת כסף, אסור לנו להתפשר על נקודה זו.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!