קבלן גגות אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

קבלן גגות אסבסטתחזוקת גגות אסבסט כרוכה בהעסקת קבלן גגות אסבסט, שמתמחה בטיפול, תיקון ותחזוקת הגגות, עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים, שמשלימים את הפרויקט שלכם בקפדנות ובזמן. עד שהגגות מתקלקלים, רוב בעלי הבתים אינם נותנים את דעתם לגגות, אבל ברגע שמתרחשת תקלה, הם מוצאים את עצמם במצבים מסוכנים שדורשים טיפול ותיקון מידי.

קבלן גגות אסבסט מבצע את הפרויקט בשיטה מקצועית ומתקדמת למניעת סיכונים בריאותיים, לכן חשוב לשכור שירותי איש מקצוע אחראי ומיומן בתחום. גגות אסבסט נכנסים לקטגוריה השברירית, ולכן חשוב לשכור שירותי קבלן שינקוט באמצעי הבטיחות המתאימים.

 

איזו הסמכה מתאימה לאנשים המוסמכים לבצע פינוי גגות אסבסט?

על פי מרשם העוסקים בתחום הסבסט מטעם המשרד להגנת הסביבה בישראל, רק מי שיש לו את הרישיון על פי החוק לפנות גגות אסבסט מוסמך לעשות את זה. יש כמה בעלי מקצוע שיכולים לבצע פרויקטים מהסוג הזה. הראשון הוא מן הסתם קבלן אסבסט. זה צריך להיות אדם או חברה שרשומים ברשת הקבלנים של ישראל ומעסיקים עובד שזה התפקיד שלו. פינוי גגות אסבסט באמצעות קבלן מורשה נחשב לדרך הטובה והבטוחה ביותר לבצע את התהליך מבלי שיקרו נזקים הן בטווח הקצר והן בטווח הרחוק. בנוסף, עובד מקצועי בתחום האסבסט ובעל סמכות של סוקר, יכול לבצע את התהליך. גם מפקחי אסבסט שתפקידם לפקח על עבודות מורכבות בתחום האסבסט או סוקרי אסבסט המעניקים חוות דעת מקצועית בתחום הזה, יכולים להיות מוסמכים על תהליך של פינוי גגות.

 

שיפוץ הגג עם ציפוי של מומחה בתחום

ציפויים מספקים פתרון איטום קבוע ויעיל ביותר בתהליך קל. כל סיבי האסבסט הרופפים נכרכים עם פריימר, ולאחר מכן, ציפוי עליון מעניק הגנה ארוכת טווח וגג עמיד לחלוטין בפני פגעי מזג האוויר, עמידות בפני קרינה ולכלוך, ואחריות לתוצאות שמחזיקות מעמד שנים רבות

קבלן גגות אסבסט מספק שירותים מקצועיים שמפחיתים את הסיכון לשחרור חלקיקים, ומבצע את השירות בהתאם לתקציב שעומד לרשות בעלי הבית. המוחים בתחום מספקים שירותים מקיפים שכוללים תיקוני חירום ועד לפתרונות איטום לטווח הארוך.

 

איטום סדקים ונזקים

גגות אסבסט מתקלקלים, גם אם הם מחזיקים מעמד שנים רבות, והנזקים עשויים להתבטא בנזילות, מה שמוביל לסדקים

אף אחד אינו מעוניין לראות את הבניין והרכוש שלו נהרסים בכל עונה גשומה, ולחומרי איטום רבים אין את העמידות לתיקון ארוך טווח, במיוחד מכיוון ששינויי טמפרטורה תכופים גורמים לבניין לזוז, כך שגם לאחר התיקון, בעלי בניינים רבים צריכים לתקן את הגג בעונת הגשמים הבאה.

מסיבה זו, קבלן גגות אסבסט מקפיד להשתמש בפתרונות תיקון יציבים בלבד, עם גמישות ועמידות חזקה במבחן הזמן. אתם מקבלים תיקון אטום למים שעוצר את הנזילה ואוטם את הגג שלכם מפני סערת הגשמים החמורה ביותר.

 

החלפת יריעת אסבסט בודדת

השיטה הקלאסית היא הסרת הגג הישן והחלפתו בחדש. קבלן גגות אסבסט מספק תחליף עמיד שיחזיק מעמד עד חמישים שנים מבלי להידרדר. הגג החדש עמיד למים לחלוטין, כך שאתם נמנעים מההוצאות השוטפות של הטיפול בו.

 

גם הפסולת צריכה להיות מושלכת בבטיחות

קבלן גגות אסבסט מקפיד על סילוק הפסולת בגישה נכונה שנבדלת מפינוי פסולת תעשייתית רגילה. לכן יש לשכור שירותי קבלן שמקפיד לאסוף ולהשליך את פסולת האסבסט התעשייתית או המסחרית שלכם. בהתאם לכמות שיש לפנות, יתכן שיהיה צורך לפנות את הפסולת לאתר שמיועד לפינוי פסולת מסוכנת.

 

מחיר שירותי קבלן גגות אסבסט

עלות שירותי קבלן גגות אסבסט עשויה להתחיל מתעריף של 50 ₪ למטר מרובע, בהתאם לגודל וסוג הגג, הצורך בביצוע בידוד, וסוג האסבסט.

השירות כולל פינוי בטוח של האסבסט למניעת אבק מסוכן לבריאות שמזהם גם את הסביבה, ובהתאם לצורך, הקבלן מבצע גם שירותי חיפוי מבני ואיטום גגות.

 

דגשים חבחירת קבלן אסבסט

כאמור, לא כל איש מקצוע וגם לא כל קבלן מוסמך לבצע עבודה מהסוג הזה. מדובר באחד התחומים הכי מוקפדים על ידי המשרד להגנת הסביבה ולכן חשוב לבחור בעל מקצוע שזה התחום שלו ויש לו גם את ההכשרה המתאימה לבצע תהליכים לפינוי ועבודות הקשורות בתחום הזה

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!