פינוי אסבסט השוואת מחירים

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי אסבסט השוואת מחיריםפינוי אסבסט השוואת מחירים

כיום ידוע לכולנו שאסבסט הוא חומר שימושי מאוד, בעל תכונות יעילות כגון עמידות גבוהה מאוד לאש ולחום, עמידות למים, חוזק פיזי, בידוד תרמי ואקוסטי מצוינים ועוד.

ועם זאת, כולנו יודעים גם כי חומר זה משחרר סיבים מיקרוסקופיים, אשר בהגיעם למערכת הנשימה גורמים למספר מחלות חמורות, שלא פעם מסתיימות במוות. מסיבה זו יצאו במדינות רבות בעולם, כולל בישראל, חוקים המגדירים איסור על ייצור, מסחר ובנייה באסבסט. בישראל כולל החוק גם חובת פינוי לוחות אסבסט ממבנים ציבוריים (זאת עד לשנת 2021, עשר שנים מאז יצא חוק ׳מניעת מפגעי אסבסט ואבק מזיק׳ (2011).

לאחר הקדמה זו, נעבור מיד לשורה התחתונה: מחיר פינוי גג (או כל דבר אחר) עשוי אסבסט, יהיה כמה מאות שקלים למטר רבוע. כמה בדיוק? ובכן, גורמים רבים משפיעים על מחיר פינוי לוחות האסבסט. מסיבה פשוטה זו, לא ניתן לספק תשובה אחידה לשאלת פינוי אסבסט השוואת מחירים, כפי שנהוג לעשות לגבי מוצרים רבים אחרים. יתרה מכך, מי שעורך השוואה כזו, מבלי להיכנס לעובי הקורה ולציין את הפרמטרים אשר משפיעים על עלותה של עבודת פינוי אסבסט ספציפית – עלול להטעות את הקוראים ואנו ממליצים שלא להסתמך על הערכות כאלה, שאינן לוקחות בחשבון מרכיבים נקודתיים לכל אתר, אשר משפיעים רבות על עלות העבודה. 

נציין כי מתן הצעות מחיר ללא הבנה של הפרמטרים הספציפיים של עבודת פינוי האסבסט, עלולה להתגלות בדיעבד כבעייתית מאוד. התנהלות כזו עלולה לגרום לקבלן המבצע את העבודה לדרוש תוספות מחיר בשעת הגעת הצוות לשטח, לפני תחילת העבודות, ולעיתים אף תוך כדי ביצוע העבודה או בדיעבד. זאת בשל תנאי העבודה שלא נלקחו בחשבון בהצעת המחיר. למשל, מרחק אתר העבודה מן הכביש, עצים / בניינים / קווי מתח או גורמים אחרים אשר עלולים להקשות על עבודת הפינוי, תוואי קרקע או מכשולים אשר מונעים התקרבות של מנוף אל האתר ועוד ועוד… החוויה של לסכם עם חברה את עלות וביצוע העבודה, לפנות את הבית ולעשות את כל הסידורים הדרושים –  ואז לגלות שדורשים מכם מחיר גבוה יותר – היא כמובן לחלוטין בלתי מתקבלת על הדעת.

פינוי אסבסט – קבלת הצעת מחיר הוגנת

על מנת לספק לכם הצעת מחיר אמינה ורלוונטית לעבודה הנדרשת אצלכם, יש לקבל מכם את מלוא המידע הרלוונטי, עדיף בהגעה לאתר העבודה, כי כידוע, אין טוב ממראה עיניים. כך נוכל לקחת בחשבון את כלל מרכיבי העבודה ולהעריך כמות העובדים הנדרשת, האם נדרש שימוש במנוף (ואיזה סוג וגובה של מנוף), כמה ניתן להתקרב עם רכב או כלים אחרים אל אתר העבודה, האם יש גורמים בשטח אשר יעכבו או יקשו על ביצוע העבודה ועוד…

נקודה חשובה נוספת שיש לבחון היא מצבם של לוחות האסבסט העומדים לפינוי. במידה וקיימים בהם פגמים כגון שברים / סדקים / חורים / שריטות / שפשופים – כל אלה מטבעם משחררים הרבה יותר סיבי אסבסט מאשר לוחות שלמים ועל כן מומלץ מאוד יהיה לצפות אותם בצבע או ציפוי אחר עוד לפני הפינוי. פעולה כזו תצמצם באופן דרסטי את כמות הסיבים הרעילים שייתפזרו תוך כדי עבודת הפינוי – וכך תגן הן על העובדים והן עליכם (גם אם נתאם כך שלא תהיו בבית בעת פינוי הלוחות, מחובתנו המקצועית לומר שגם בעבודה הזהירה והמקצועית ביותר יהיו סיבי אסבסט שיתפזרו בשטח ושציפוי כזה מצמצם את הסכנה מכך כמעט לחלוטין. בהגעה מראש לאתר נוכל כמובן לספק הערכה מקצועית לגבי סוגיה זו ולכלול אותה מראש בהצעת המחיר.

כמו כן, נוכל לערוך חישוב מדויק של מספר המטרים הרבועים של לוחות האסבסט שיש לפנות, וכך לתת לכם הצעת מחיר לפי מטר רבוע.

לסיכום

ההמלצה המקצועית שלנו, לאחר התמחות, הסמכה וותק רב שנים בתחום, היא להימנע מסיכונים בריאותיים לכם ולסובבים, להזמין חברה וותיקה ומקצועית שתבצע את פינוי האסבסט בצורה הבטוחה ביותר ועם האמינות והשירות שמגיעים לכם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות מוזמנים להתקשר אלינו ונסייע ברצון.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!