פתרונות ירוקים ובריאים לשיפוץ לאחר הסרת אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

ריצוף בית לאחר הסרת אסבסט איננו דבר פשוט ולעיתים הוא אפילו נראה מרתיע, יחד עם זאת, חשוב מאוד שתבינו כי מדובר על שלב הכרחי וחשוב ביותר וזאת מכיוון שאסבסט הוא חומר אשר עלול לסכן את הבריאות שלכם. חשיפה לסיבי אסבסט עלולים לגרום לסרטן הריאות וכן לבעיות בריאות נוספות. אם אתם תוהים כיצד לשפץ את ביתכם מבחינת חיפוי וריצוף וזאת לאחר שהסרתם אסבסט מהקירות או מהריצוף בתהליך בטוח ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, חשוב שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

 

כיצד משפצים לאחר הסרת אסבסט?

חשוב מאוד לדעת כי שיפוץ לאחר הסרת אסבסט חייב להתבצע בצורה ספציפית וזאת בכדי להבטיח את הבטיחות של דיירי הבית. יש לבחור באיש מקצוע שיבחן את האסבסט לפני תחילת עבודת השיפוץ ויוודא כי אם הוסרה, הוסרה כולה בצורה הטובה ביותר ולא נשאר שאריות כלשהן. אם יש שאריות כלשהן, חשוב מאוד להזמין איש מקצוע אשר מומחה בתחום הסרת אסבסט בצורה בטוחה ומקצועית. כמו כן, לאחר שמסירים את האסבסט, יש לפנות אותה בצורה בטוחה ביותר. חשוב לזכור כי סיבי אסבסט יכולים להשתחרר לאוויר במהלך עבודות שיפוץ ועל כן חייב לדאוג שבני הבית לא יחשפו לכך. יש צורך לאטום את השטח שיש לשפץ, להשתמש בציוד מגן ולסלק את החומר המדובר בצורה הטובה ביותר. לאחר מכן, יש לשפץ את הבית בצורה בטוחה על ידי איש מקצוע מורשה.

 

חיפוי לאחר הסרת אסבסט

אם לאחר הסרת אסבסט אתם נדרשים לחפות מחדש את קירות ביתכם, חשוב מאוד שתבחרו לעשות את זה באמצעות חומר עמיד, איכותי, בטוח וידידותי לאיכות הסביבה. חיפוי HPL ידוע כחיפוי העשוי מלוחות עמידים ביותר ועל כן, הוא יהיה עמיד לאורך שנים רבות גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, יהיה קל לנקות אותו והוא יהיה זמין במגוון רחב של גוונים שתוכלו לבחור מהם את הגוון המדויק לכם. החיפוי המדובר עשוי מלוחות צפופים אשר מצופים בפורניר עץ טבעי ומציעים שילוב בין מראה אחיד ויוקרתי של עץ טבעי לבין עמידות גבוהה. החיפויים הללו מתאימים הן לקירות חוץ והן לקירות פנים של מבנים וזאת בשל העמידות הגבוהה שלהם. כמו כן, ניתן להתקין אותם גם בחדרים רטובים וגם כתוספת לעיצוב הבית.

היתרון הגדול ביותר בשימוש בחיפוי המדובר מעבר לעובדה כי הוא עמיד בתנאי אקלים קיצוניים וכן שהוא עמיד לחומרי ניקוי, רטיבויות, כימיקלים ועוד כרוך בעובדה שהוא עשוי ממוצר ירוק שניתן למחזר, כאשר המטרה היא לתת את המענה המדויק ביותר לשיפור איכות הסביבה. כמו כן, המוצר המדובר מגיע בצורות וצבעים מגוונים ושונים דבר אשר יכול לסייע לכל אדם לבחור בסגנון העיצוב המבוקש לו.

 

חיפוי רצפה לאחר הסרת אסבסט

לא פעם לאחר שמסירים אסבסט מבית פרטי, יש צורך לתקן חיפוי רצפות שניזוק. אם החלטתם להחליף את חיפוי הרצפה שלכם לאחר הסרת אסבסט, כיום תוכלו לבחור מגוון רחב של חיפויי רצפה, אך טרם אתם בוחרים חיפוי רצפה שיתאים לכם, כדאי מאוד שתשימו דגש על כמה דברים חשובים: ראשית כל, עליכם לשים דגש על העמידות של החומר הנדרש עבור חיפוי הרצפה. חשוב מאוד להבין כי על הרצפה דורכים לא מעט ועל כן, חומר הגלם שמחפה אותה חייב להיות איכותי ועמיד. מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור את חומר הגלם בהתאם לדקורטיביות ולמראה המרשים והמיוחד שלו. כמו כן, כדאי לבחור בחומר גלם ידידותי לסביבה.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!