פירוק של גגות אסבסט בבתים פרטיים

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

עד לפני כמה שנים היה נהוג לעשות שימוש באסבסט כחומר גלם ביצירת מוצרים שונים ובמיוחד בבניה של גגות במבני ציבור ובבתים פרטיים. לאחר שהתברר שחומר זה, גם כאשר הוא נמצא בריכוז נמוך ובשילוב חומרי גלם אחרים עשוי להזיק לבריאות באופן קשה, הוחל בישום הגבלות על השימוש בו.

במשך תקופת זמן הונהגו בישראל הגבלות על יבוא, שיווק ובניה של גגות ותקרות אקוסטיות או אחרות. שיטות של בניה באמצעות שימוש בסיבי אזבסט ביחד עם צמנט או בשיטות אחרות (כגון הזרקה חומר בצורתו הגבישית, הפריכה), החלו נעשות נדירות יותר ולבסוף הופסקו לגמרי ונאסרו על פי חוק.

לאחר שנאסר השימוש בחומר גלם זה הוחל תהליך נוסף שעיקרו שיקום מבנים בעלי גגות מסוכנים. כך, החל ביקוש משמעותי וניכר לשירותיהם של קבלנים העוסקים בתהליכים של פירוק גגות אסבסט לבתים פרטיים. בסוף התהליך מקבלים סביבת מגורים בטוחה עבור כל בני הבית.

מכיוון שלא לכולם ברור עדיין מדוע חשוב כל כך למהר ולהזמין שירות של פירוק גגות אסבסט לבתים פרטיים נסביר כמה דברים חשובים. רשאית, נסביר מה מזיק כל כך באסבסט ובמוצריו. שנית, נסביר מדוע לא כל אחד יכול לבצע עבודות של פירוק והחלפה של גגות אסבסט ומדוע חשוב להקפיד ולבחור רק בחברה מיומנת, מקצועית ואחראית.

זהירות – סיבים מסוכנים

כאשר האזבסט מצוי בצורתו הטבעית, הרי שהוא מהווה חלק מסלעים הנמצאים עמוק באדמה. בצורתו זו אין הוא נחשב למזיק שכן הוא לא יכול להינשא באוויר ולפגוע בבריאותו של האדם. לאחר שחוצבים את חומר הגלם ומשלבים אותו בבניה של גגות בתהליך של יצירת אסבסט צמנט או אסבסט פריך, עוברים הסיבים המינרליים שינוי משמעותי. הם נעשים שבירים יותר וכאשר הם נחשפים לאוויר הם משתחררים בצורה של אבק מסוכן.

אבק זה יכול להשתחרר כחלק מהתיישנות הגג, כתוצאה מביצוע שיפוצים לא זהירים בבית או בסביבתו, כתוצאה מחבלה או מכה, התקנת מזגן וכן הלאה. הדבר הבעייתי הוא שלא תמיד קל להיות מודעים לכך שהאוויר מכיל סיבים מזיקים שכאלה. בניגוד למקרים של שריפה או נזק קשה וברור לעין, לעיתים יהיו אלה רק בדיקות מעבדה שיוכלו להעיד על הימצאות אסבסט באוויר.

מכיוון שחשיפה לחומר זה מביאה למחלות ריאה ולבעיות בריאות קשות עד חמורות אחרות, חשוב למנוע חשיפה מיותרת. יש לציין שאת הנזקים ניתן לאבחן לעיתים רק אחרי שנים של חשיפה (עשר שנים ואף יותר) משום שמדובר על נזק מצטבר. לכן, לכל מי שבריאותו ובריאות ילדיו היא אספקט חשוב עבורו, מומלץ להתחיל בהקדם בתהליך של פירוק גגות אסבסט והתקנת גג חדש.

רק עבודה מקצועית

שלא כמו עבודות בינוי או שיפוץ אחרות, עבודות הקשורות באסבסט כוללות היבטים ייחודיים. למעשה, החוק והתקנות מגדירים שרק קבלנים איכותיים, שפועלים על פי כללים מוגדרים ולאחר קבלת הכשרה והסמכה מתאימים, יוכלו לבצע עבודות מסוג זה.

לאור זאת, כאשר בוחרים את איש המקצוע יש לעשות יותר מאשר לבחון המלצות כלליות אלא גם לוודא שמדובר על קבלן מוסמך ומורשה. איש מקצוע וותיק מכיר היטב:

  • את השיטות לפירוק נכון, שימנעו פיזור אבק מזיק.
  • את טווח הביטחון שמצריך גידור ושילוט לאזהרה.
  • את החשיבות של הובלה נכונה של פסולת ושיירי גגות, בצורה אטומה וסגורה.

יש לדעת שהתייחסות לא נכונה לפסולת בניה מסוג זה עשויה לגרור לא רק זיהום האוויר אלא גם קנסות גבוהים. לכן, פינוי והטמנה בטוחה של גגות ישנים חייבים להיות מוסדרים מראש ולהיות מבצועים על ידי קבלן הביצוע הנבחר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!