מי מבצע עבודה באסבסט?

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

מי מבצע עבודה באסבסט?עבודות של שיפוץ ושיקום מבנים אינם דבר של מה בכך. בכדי לבצע עבודות כאלה יש צורך בעובדים מיומנים, בכלי עבודה איכותיים, בחומרי גלם מהסוג הטוב ביותר וכמובן גם בניסיון מקצועי.

לעיתים, כאשר סוג העבודות של שיפוץ, שיקום או הריסת מבנה ישן הינם בעלי מאפיינים מיוחדים, נדרש איש מקצוע ייחודי לצורך כך. דבר זה מתקיים למשל כאשר הפרויקט כולל עבודה באסבסט. קבלני ביצוע אשר מבצעים עבודות כאלה צריכים להיות בעלי ידע קבלני – ביצועי, אך גם להיות בעלי כישורים נוספים.

בסקירה הנוכחית נראה מי מבצע עבודות באסבסט, מדוע נקבעו לצורך כך קריטריונים מחמירים כל כך, ומה עשויות להיות ההשלכות כאשר בוחרים קבלן ביצוע לא מתאים ולא מוסמך.

עבודות עדינות

כאשר מדברים על עבודות אסבסט, ניתן לתאר אותן כסוג של עבודות עדינות. דבר זה נשמע מוזר בתחילה, שכן מדובר לא פעם על עבודות של הריסת מבנים, שיקום מבנים, איטום, החלפת גגות, פינוי פסולת בעיתית ועוד. אלו לא עבודות שנראות כמו עבודות שנעשות בצורה עדינה כי אם בצורה מסיבית ועם כלי עבודה מסיביים.

למרות זאת, ההיבט העדין שאנו מדברים עליו נובע מכך שתהליך העבודה חייב להיות זהיר באופן מיוחד. לא ניתן סתם כך לגשת לגג עשוי אסבסט ולשבור אותו במהלומות כבדות. גם לא ניתן להתייחס לפסולת שכוללת אסבסט בתור פסולת בניין רגילה, ולהשאיר אותה זרוקה בשטח.

טיפול לא נכון יוצר מצב שאותו מגדיר החוק בשם הכללי "מפגע אסבסט" ודבר זה מהווה בעיה חמורה. מפגע מסוג זה גורר קנסות כבדים ובמקביל גם פגיעה בבריאות הציבור.

עבודות לא נכונות שנעשות באסבסט מביאות לבעיה סביבתית ובריאותית בשל הפיזור של סיבים מסוכנים בגדול מיקרוסקופי. סיבים אלה נוצרים עקב שבירה של הגבישים המינרליים של האסבסט בשל טיפול לא זהיר כאשר מעורבת בכך גם חשיפה לאוויר.

כדי להתמודד עם עבודות כאלה בצורה נכונה חייב הקבלן המורשה:

  • להכשיר את עובדיו לסוג זה של עבודה ולהעמיד עליהם מפקח בעל הכשרה ומומחיות בדוקים.
  • לצייד את העובדים בציוד מגן, לרבות ביגוד ומסכות, כפפות ונעלי עבודה.
  • לארוז את פסולת האסבסט בצורה נכונה, ביריעות אטומות כפולות. פסולת שזרוקה בשטח מהווה מפגע מסוכן שנאסר במפורש בחוק.
  • להימנע מטיפול מגושם או לא זהיר בזמן פירוק הגג או הקיר.
  • בנוסף, הקבלן אחראי לבצע גידור של השטח ופיזור שילוט אזהרה ברור.
  • הימנעות משיטות של עבודה נכונה, לרבות בפינוי הפסולת, מהווה עבירה חמורה.

עבודה בהסמכה

על מנת להיות מסוגל לבצע כל סוג של עבודות אסבסט יש צורך ראשית לכל להיות בעל ניסיון בעבודות ביצוע קבלניות רגילות. חברה מתמחה כזו, אשר מעסיקה מומחה אחד או יותר לעבודות אסבסט תוכל להציע את שירותיה רק בהנחה ומדובר על מומחה בעל רישיון לעבודות כאלה. מי שאיננו מורשה ומי שלא עבר בהצלחה את הבחינות בתחום, לא יוכל להציע שירות אפקטיבי יעיל ובטוח.

למעשה, החוק מגדיר באופן מפורש שרק אנשים מקצועיים ומוסכמים מורשים לבצע כל היבט של פעולות ועבודות באסבסט. הדבר חל לא רק על קבלני ביצוע לעבודות קבלניות אלא גם על פעילותן של מעבדות לניטור סיבי אסבסט באוויר, מודדים, פקחים ומפעילי אתרי הטמנה לאסבסט.

לאור כל זאת, לפני שמזמינים איזו שהיא עבודה שמצריכה טיפול באסבסט יש להקפיד על בחירה באיש מקצוע בעל מומחיות בעניינים כאלה. דבר זה הינו משמעותי מבחינת החוק, משמעותי מבחינת מניעת זיהם אוויר ומשאבי טבע אחרים, וגם מבחינת בריאות הציבור הכללית.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!