לסביבת עבודה חיונית: מפוחים תעשייתיים

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

מפוחים תעשייתיים הם בעצם מכשירים השואפים אוויר במטרה לשנע חומרים כגון אבק, חלקיקים כאלו ואחרים, גז ועוד, אשר להם עוצמה גבוהה. המפוח התעשייתי מורכב לרוב ממאוורר פנימי ועובד בהתאם לעקרונות שונים התואמים את המבנה שלו, שכן ישנם סוגים שונים של מפוחים ולכל אחד מהם, צורת עבודה ייחודית. אם גם אתם החלטתם להפוך את סביבת העבודה ליעילה יותר, לחלוטין הגעתם למקום הנכון!

 

מהו תפקידם של מפוחים תעשייתיים בתעשיות השונות?

בענף, מפוחים תעשייתיים תפקידם לשמור ככל האפשר על סביבת עבודה נקייה, היגיינית ובטוחה עבור העובדים בראש ובראשונה. זאת, בשל יכולתם לשאוב את האוויר והחלקיקים המסוכנים הנפלטים אליו בשל העבודה התעשייתית, וכך בעצם לנקות אותו ולהחליפו באוויר חדש ונקי. בנוסף, משמש המפוח התעשייתי:

 

  • הנעת חלקיקי שמן, עשן, אוויר ואבק
  • קירור מכונות
  • שמירה על מכונות שיישארו נקיות מפני חלקיקים שעלולים לחדור פנימה

 

כיצד לבחור את המפוח המדויק לצרכים, הדרישות וסביבת העבודה?

 

מפוחים תעשייתיים נחלקים לשתי קטגוריות;

  • מפוחים ציריים בעלי כנפיים הנעות סביב הציר אשר אינם מייצרים לחץ אוויר גבוה, כך שהם מתאימים לפינוי חום ותחלופת אוויר, על ידי הנעת האוויר הקיים.
  • מפוחים צנטריפוגליים המייצרים לחץ גבוה בעזרת מאיץ חשמלי המייצר את אותו כוח צנטריפוגלי. מפוחים אלו נחשבים למרכיב מרכזי במערכות סינון אוויר באופן אחיד ומעולות בפינוי עשן, אבק, ריחות רעים, יניקה ופינוי מזהמים למערכות סינון ועוד.

 

באופן טבעי, לא כל מפוח יתאים לכל סביבת עבודה. לכן, חשוב להתאים את הבחירה לדרישות הספציפיות של סביבת העבודה. למשל, החומרים הנדרשים לשינוע, סוג הגזים, תנאי העבודה, האם קיימות מערכות סינון ואוורור אחרות, תקנים ספציפיים ועוד.

 

לכן, ההמלצה הטובה ביותר תהיה להתייעץ עם המומחים שמכירים היטב את התעשיות בחוץ, וכיצד להתאים לכל אחת את המפוח המדויק לה. עם מגוון פתרונות ליצירת אוויר נקי לתעשיות שונות, יידעו להמליץ על המכשור הנכון שישדרג את סביבת העבודה ויהפוך אותה לנעימה, נקייה, בטוחה והיגיינית עבור כל הגורמים האנושיים במקום.

 

לשפר משמעותית את איכות האוויר

בסופו של דבר, מטרתם של מפוחים תעשייתיים היא לשפר את איכות האוויר. בישראל, חברת סובפלים הינה שלוחה של החברה הבינלאומית אשר מחזיקה בוותק של למעלה מ-30 שנות פעילות בשוק. כך, החבר מתמחה בפתרונות מתקדמים לאוויר נקי במגוון שלבים בייצור התעשייתי. הניסיון הרב מאפשר לחברה לספק פתרונות מעולים ואמינים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך הבטחה לסביבת העבודה הנקייה ביותר שאפשר.

 

זו ההזדמנות שלכם להראות שתמיד יש לאן להשתפר, להגיע לייעוץ ולבחור את המכשור המתקדם שיוודא שבכל זמן, האוויר במקום העבודה נקי. ביננו, כל הצדדים ירוויחו! העובדים שיידעו שמקום העבודה דואג להם, אתם שתדעו שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, ושאף מכונה לא מתקלקלת בשל חלקיקים החודרים פנימה והורסים אותה.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!