כמה עולה פינוי ופירוק אסבסט? ומדוע זה כל כך חשוב?

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

יש מקרים בהם העלות הכלכלית של דבר מה בטלה בשישים אל מול החשיבות שלו. פינוי ופירוק אסבסט עונה על ההגדרה הזו באופן מלא. אין צל של ספק שפעולה זו צריכה להתבצע במיידי, בהינתן נוכחות אסבסט במבנה, על רקע הסכנות הבריאותיות החמורות של האסבסט.

גם בתנאים האלו, רבים ירצו לדעת איך לעשות את זה נכון וכיצד להוזיל את העלויות הכרוכות בפעולה מורכבת זו. המאמר הבא יספק את התשובות לשאלות אלה ואחרות.

כל הסיבות להיפטר מהאסבסט (בצורה בטוחה)

האסבסט שימש את האדם כבר בימי קדם, אבל עם השנים הלכה והתפתחה המודעות לגבי הסכנות הבריאותיות החמורות שלו. העובדה החד משמעית היא שחשיפה לאסבסט עלולה לגרום למחלות נשימה קשות ואינן ברות טיפול, מחלות שעלולות להסתיים בסיבוכים שונים ובראשם מוות. בין המחלות החמורות המקושרות באופן ישיר עם אסבסט ניתן להזכיר את אסבסטוזיס, מזותליומה או סרטן הריאות.

שימו לב שהאסבסט מסוכן רק בעת פירוק, שבירה או שריפה שלו – מצבים בהם סיבי האסבסט משתחררים לאוויר העולם ועלולים להישאף על ידי אלו הנחשפים להם. למרות זאת אפשר לראות את מבני האסבסט כמעין "פצצת זמן מתקתקת", כאשר אנשים הנמצאים בסביבתם עומדים בפני סיכון פוטנציאלי כמעט בכל עת. חשבו על אסון טבע או קטסטרופה אחרת המביאה לפגיעה חמורה במבנה.

תהליך פינוי האסבסט

פירוק ופינוי אסבסט הוא פעולה מורכבת הוא פעולה מורכבת, הנעשית בכמה שלבים. הנקודה המרכזית, מבחינה כלכלית, היא שאין פירוק אסבסט אחד אשר דומה לחברו. בכל אחד מהמקרים יש פרמטרים שונים המגדירים את מורכבות המשימה וגם את מחירה, דוגמת מאפייני המבנה, היקף האסבסט שיש להתמודד איתו, תנאי השטח, פעולות ההכנה נדרשות וכן הלאה. לכך ניתן להוסיף את מדיניות המחירים של קבלן השיפוצים או הבניין שלוקח על עצמו את המשימה, המשתנה בין השאר על פי הניסיון המקצועי שלו. אסור לשכוח שלא לכל בעל מקצוע יש את הידע, הכישורים והציוד הדרושים לביצוע המלאכה על הצד הטוב ביותר.

שימו לב שהמלאכה לא מסתכמת בפירוק האסבסט, חשוב ככל שיהיה. על פי חוק יש חובה להוביל את האסבסט בהתאם לתקנים, כך שלא תהיה דליפה של חלקיקים מזיקים, ולאחר מכן להטמין אותו באתרים המורשים.

יש חברות המתייחסות לפעולות אלה כחלק אינטגרלי במדיניות התמחור שלהן, בעוד אחרות גובות על כך תשלום נוסף. המלצה מועילה בכל אופן היא לברר עם אנשי החברה בדיוק מה כוללת הצעת המחיר שלהם והאם יש צורך בתוספות עליה בשלב מסוים. ככל שאתרי ההטמנה הזמינים רחוקים יותר מהכתובת בה מתבצע הפירוק, כך גדלים הסיכויים שהמחיר הנגבה יהיה מעט גבוה יותר.

כך עושים זאת נכון

בהמשך לכתוב מעלה, קשה לספק תשובה חד משמעית לגבי העלות הנדרשת של פירוק ופינוי אסבסט. הצפי הוא לפערים של עשרות אחוזים בין פרויקטים שונים, וכאמור גם בין אנשי מקצוע שונים. מה שכן, יש כמה פעולות שחשוב לבצע אם רוצים לקבל הצעות מחיר הוגנות, שתהפוכנה את ההתמודדות עם הנטל הכלכלי שבפינוי ובפירוק האסבסט למעט פשוטה יותר.

אפשר בהחלט לבקש הצעות ממספר קבלנים או אנשי מקצוע, כדי להבין מול איזו הוצאה מתמודדים: לא תמיד מומלץ לבחור בהכרח בהצעה הזולה ביותר האפשרית, גם כי ייתכן שמסתתרת מאחוריה עבודה שאינה מקצועית מספיק (וכאמור, זהו תחום שאתם ממש לא יכולים להתפשר בו). כדי להוזיל עלויות אפשר לשלב את הפירוק והפינוי עם פעולות אחרות במסגרת שיפוץ המבנה, לפנות לאנשי המקצוע מספיק זמן מראש ולעבוד מולם עם הסכמים כתובים וברורים.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט יפו

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט קריות

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!