מדריך אתרי פינוי אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

לפני שנסביר לכם לגבי אתרי פינוי אסבסט ולמהבכלל הם קיימים, חשוב קצת להבין מה זה בכלל אסבסט.

מה זה בכלל אסבסט ולמה הוא יכול לגרום?

אז ככה. אסבסט הוא חומר, הוא שם כולל לקבוצה של שישה מינרלים עם רמת סיביות גבוהה יחסית ויש לחומר הזה מבנה שהוא גבישי. הסיבים האלה לא מסיסים במים ואין להם את היכולת להתאדות באוויר. יש לאסבסט תכונות מעולות שגרמו בעבר לעשות בו שימוש לצורכי בניה. למשל, האסבסט עמיד בפני אש, הוא עמיד בפני חום וטמפרטורות קיצוניות (מצוין במצב של שריפה), הוא מאופיין ברמת בידוד טובה, לא גורם להיווצרות של קורוזיה ויש לו עוד מגוון של תכונות טובות וייחודיות. הבעיה עם האסבסט- הוא מזיק, מסוכן, מזהם את האוויר שלנו ולכן חל איסור בשנים האחרונות לעשות בו שימוש ואף החלו לפרק גגות, בתים ומבנים העשויים מהחומר הזה בשל העובדה שנפלטים לאוויר רעלים. פינוי שגוי של חומרים שמכילים אסבסט מציב את העובדים ואת הציבור בסיכון לפתח מחלות שקשורות לאסבסט כגון סרטן ריאות. הסיכון ללקות במחלות אלו עולה עם כל חשיפה לאסבסט, ומסיבה זו, התקנות מחמירות על טיפול והשלכה של חומרים שמכילים אסבסט במקומות ייעודיים כמו אתרי פינוי אסבסט. חשוב לא לבצע פינוי אסבסט לבד אלא לשכור שירותי איש מקצוע כדי לשמור על הבריאות.

איפה יש אסבסט ברמות גבוהות?

יש שני מקומות שהאסבסט קיים בכמות גבוהה. האחד באוויר- הסיבים שתיארנו לעיל יכולים בעצם להשתחרר לאוויר שאנחנו נושמים ואז יש סכנה לנשום את החומרים המסוכנים שבו. אסבסט נמצא גם בקרקע בעיקר באזור הגליל המערבי ובעשור האחרון החלו לפנות את האסבסט שם לאתרים ייעודיים.

איך מטפלים באסבסט ומפנים אותו?

לצוות מקצועי של אתרי פינוי אסבסט יש הכשרה גבוהה והם מוסמכים בתהליכי הפחתת ופינוי אסבסט. אם לא תעסיקו אנשי מקצוע, תסתכנו בבעיות בריאותיות ובעבירה על התקנות. ההתפתחויות האחרונות יחסית בטכנולוגיה מאפשרות הפיכת מוצרי אסבסט לחומרים שאינם רעילים, בתהליכים מורכבים ויקרים לביצוע, שנקראים מחזור אסבסט.
שיטות פינוי אסבסט מפחיתות את נפח פסולת האסבסט בחמישים אחוזים עד 997%, בהתאם לסוג המוצר הממוחזר. הפחתה זו בנפח מתבצעת בשטחי אתרי פינוי אסבסט ומועברת למזבלות, מה שמפחית את עלות השלכת האסבסט, מכיוון שתמחור ההשלכה מבוסס על נפח.
המוצרים הסופיים הלא מסוכנים של שטות מחזור אלו מועברים למזבלה רגילה או שהם משמשים כחומרי בנייה, אריזה, או כאגרגט בטון.
יתרונות מחזור חומרי אסבסט
פתרון קבוע: תהליך המחזור שמתבצע על ידי צוות מקצועי של אתרי פינוי אסבסט הורס את סיבי האסבסט והופך אותם לחומר שאינו מסוכן.
מוצרים לשימוש חוזר. ניתן להשתמש במוצרי הקצה במגוון יישומים.
הפחתת פסולת. תהליך מחזור אסבסט מפחית באופן משמעותי את נפח החומרים שמכילים אסבסט, מה שחוסך מקום יקר במזבלות.
מניעת הגעת אסבסט למזבלות. תהליך המחזור מונע השלכת מוצרי אסבסט למזבלות, מה שמגן על עובדי המזבלה מחשיפה.
קיזוז עלויות ההפחתה. מחזור מקצועי על ידי צוות אתרי פינוי אסבסט מקזז את עלות ההפחתה באמצעות ייצור חומר שניתן להשתמש בו בבטחה במקום לשלם מחיר גבוה עבור השלכת פסולת מסוכנת.
הסרת אסבסט מזרם הפסולת. הפיכת אסבסט לחומרים שאינם מסוכנים היא הפעולה האחראית המוסרית למניעת מחלות עתידיות שקשורות לאסבסט.

מאפייני עלות מחזור אסבסט

נכון להיום, עלות מחזור אסבסט עומדת על מחיר גבוה בסביבות פי שלוש מהעלות הנדרשת על ידי אתרי פינוי אסבסט לפינוי קלאסי במזבלות מיוחדות שמיועדות לקליטת פסולת אסבסט. חלק מהעלות עשוי להיות מוחזר על ידי מכירת המוצרים הסופיים שאינם מסוכנים.
ככל שהטכנולוגיה משתפרת ושטחי מזבלות ממשיך להצטמצם, מחזור אסבסט יהפוך לשיטה קיימת ואתית להתמודדות עם מורשת מוצרי האסבסט. אין מחיר אחיד לפינוי אסבסט, מכיוון שהתהליך מורכב ממספר גורמים שמשפיעים על המחיר הסופי, כמו למשל מורכבות התהליך, גודל הבניין, המצב של לוחות האסבסט, וכן הלאה.

מחיר פינוי אסבסט על ידי צוותים מקצועיים של אתרי פינוי אסבסט

העלות המשוערת שנגבית על ידי צוותים מקצועיים של אתרי פינוי אסבסט יכולה להתחיל מ-450 ₪ למטר מרובע. ככל שתהליך הפינוי גדול ומורכב יותר, כך גם העלויות לביצוע העבודה היו גבוהות יותר.

 

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!