מחיר פינוי אסבסט

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

כמו בכל שירות אחר שאנו מזמינים, גם במקרה של פינוי אסבסט, אחד השיקולים המרכזיים שמנחים אותנו בבחירת ספק השירות ואפילו בקבלת ההחלטה האם בכלל נשתמש בשירות, הוא שיקול המחיר. זה המקום לומר כבר עכשיו: מחיר פינוי אסבסט הוא אינו מחיר זול וכשאתם נכנסים לתהליך של פינוי גג אסבסט, תקרת אסבסט או פסולת אסבסט, עליכם להכין תקציב ייעודי לטובת העניין. בשורות הבאות נסייע לכם לחשב מהו התקציב שאתם צריכים להכין לטובת העניין וגם נסביר לכם מדוע אין לכם הרבה ברירה, אלא לממן את ההוצאה הזאת כנדרש.

פינוי אסבסט – למה בכלל לפנות?

כפי שאמרנו בפתח דברינו, מחיר הוא פרמטר שיכול להשפיע על בחירת ספק השירות ואף יכול להכריע האם נשתמש בשירות אם לאו.מחיר פינוי אסבסט הוא אינו מחיר זול וכשאתם נכנסים לתהליך של פינוי גג אסבסט, תקרת אסבסט או פסולת אסבסט, עליכם להכין תקציב ייעודי לטובת העניין. אלא שישנם מקרים בהם הבחירה האם להשתמש בשירות אם לאו אינה נתונה לנו. ישנם שירותים בהם עלינו להשתמש ואותם עלינו לממן, גם אם זה לא בדיוק הזמן המתאים לנו וגם אם אנחנו לא לגמרי שלמים עם ההוצאה. פינוי אסבסט היא דוגמא לשירות כזה והסיבה היא מאוד פשוטה: על פי החוק במדינת ישראל חל איסור חמור לעשות כל שימוש באסבסט לכל מטרה שהיא וזאת כידוע, לאור הסכנה הבריאותית הדרמטית שיוצרים סיבי האסבסט הדחוסים בתוך לוחות האסבסט. על פי אותו החוק, מבנים שבהם מותקן כבר אסבסט יכולים להשאיר את האסבסט במקומו אבל, וזה אבל גדול, כל עוד הלוחות נמצאים במצב שלם ותקין ללא שברים, ללא סדקים וללא חריצים.

כאשר לוח אסבסט מתחיל לייצר את הסיכון של שחרור סיבי אסבסט לאוויר הפתוח, מה שקורה כאשר נוצר שבר, סדק או חשיפה של פנים הלוח אל האוויר הפתוח, חלה חובה על בעלי המבנה לפנות את האסבסט מן המקום. עוד על פי אותו החוק, כל פינוי של אסבסט חייב להתבצע על ידי גורם מוסמך ומורשה בלבד וחל איסור חמור לעשות כל פעולה עם אסבסט עבור מי שאינו מורשה לכך. אם נסכם את כל הדברים הללו, הרי שאם האסבסט שלכם נמצא במצב כזה המחייב פירוק ופינוי, הרי שאתם חייבים לפרק ולפנות אותו ואתם חייבים לעשות זאת באמצעות גורם מורשה ומוסמך וכל אלה אומרים שיהיה עליכם לשלם על השירות של פינוי אסבסט ובהמשך לכך גם לשלם את מה שיוצג לכם בתור מחיר פינוי אסבסט.

אתם אולי חושבים שאף אחד לא יראה ואף אחד לא ידע אם תעשו את זה בעצמכם, אבל א' עליכם להבין שאכן מדובר בהליך מסוכן שיכול לסכן חיי אדם בסביבתכם והרחק מכם ובמקרה של פגיעה כזאת, יכולה להתרחש חקירה שתוביל היישר אליכם. ב' הרשויות השונות מנהלות רישומים קפדניים על מבני אסבסט בתחומיהן ויודעות לברר גם בדיעבד כאשר מבנה מסוים שהיה בעבר מבנה אסבסט, הופך למבנה מודרני. על כן, הקפידו תמיד להשתמש בשירותי פינוי אסבסט מקצועיים על ידי גורם מורשה והכינו את עצמכם גם לקראת המרכיב של מחיר פינוי אסבסט.

אז כמה זה באמת עולה?

ובכן, פינוי אסבסט הוא תהליך מורכב כפי שמייד נתאר אותו, אך לפני הכל, מספרים: מחיר פינוי אסבסט עומד היום על כ-100 ש"ח למטרלעשות זאת באמצעות גורם מורשה ומוסמך וכל אלה אומרים שיהיה עליכם לשלם על השירות של פינוי אסבסט ובהמשך לכך גם לשלם את מה שיוצג לכם בתור מחיר פינוי אסבסט מרובע. מחיר זה כולל את פירוק האסבסט, את פינויו מן המתחם ואת הטמנתו באתר מורשה להטמנת חומרים מסוכנים. יחד עם זאת, המחירים המוצעים בשוק יכולים לנוע על פני טווח רחב וישנם גורמים מקצועיים שגובים גם בסביבות 400 ש"ח למטר מרובע. ככלל, עלויות אלה נקבעות בעיקר בהתאם לשטח הגג אותו רוצים לפרק. ככל שהגג גדול יותר, כך המחיר למ"ר יהיה נמוך יותר, אבל עדיין המחיר הכולל יהיה גבוה יותר, שכן יש להכפיל את העלות בכמות גדולה יותר של מטר רבוע.

השאלה היא מדוע זה עולה כל כך הרבה והתשובה היא שלא מדובר באמת בעלות גבוהה ביחס לעבודות תקרה וגג ואם כבר בחנתם את העלויות של התקנת גג חדש, אתם יודעים שהמחירים אינם שונים באופן מהותי. זה נכון שפירוק ופינוי אסבסט הוא לא מהלך של יצירה, אלא של הרס, אבל הוא מהווה חלק הכרחי ובלתי נפרד מתהליך יצירת הערך, קרי מתהליך בניית גג חדש למבנה. יחד עם זאת, מחיר פינוי אסבסט יכול בהחלט להצטבר לסכומים בני 5 ספרות והסיבה לכך היא בעיקרה המורכבות הרבה של תהליך הפירוק והפינוי. תהליך זה מתרחש בגובה רב, תוך נקיטת שורה של צעדים שכל מטרתם היא למנוע שבירה וקריסה של לוחות האסבסט על ידי העובדים האמונים על מלאכת הפירוק. בנוסף לכך, כל העובדים צריכים להגיע עם חליפות מגן ומערכת סינון אוויר לנשימה, על מנת להגן על עצמם מפני סיבי אסבסט שעלולים להשתחרר לאוויר במהלך הפינוי.

במסגרת הפירוק והפינוי, יש להרטיב תחילה את לוחות האסבסט בכדי להקשות על סיבי האסבסט להשתחרר לאוויר הפתוח. לאחר מכן יש לפרק לוח לוח, תוך התנהלות זהירה מאוד על גבי הגג מבלי לגרום לשבירה או סדיקה של לוחות אחרים עליהם נעים העובדים. בשלב הזה רצוי לעטוף את הלוחות באריזת פלסטיק למניעת שחרור סיבי האסבסט, אם כי רבים מדלגים על שלב זה ופשוט מנמיכים את הלוח בזהירות אל הקרקע ועורמים את כל הלוחות יחד. לבסוף, יש להעמיס את כל הלוחות בזהירות, מבלי לשבור אותם ומבלי לגרום לשחרור סיבי האסבסט, ולהוביל אותם לאתר הטמנת פסולת ייעודי שבו ניתן להטמין לוחות אסבסט עמוק בתוך האדמה. תהליך זה, כפי שניתן לראות הוא תהליך עתיר עבודה ולכן מחיר פינוי אסבסט יכול להיראות לכם מעט יקר, אך לפחות כעת אתם מבינים עבור מה גובים אותו מכם.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!