פינוי גג אסבסט מחיר

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

אם אתם בוחנים את הנושא של פירוק גג אסבסט לקראת התקנת גג חדש מחומרים תקניים ומודרניים, לבטח שמתם לב שפערי המחיר בתחום זה יכולים להיות משמעותיים מאוד. בהזמנת שירות פינוי גג אסבסט מחיר השירות יכול להשתנות בצורה דרמטית בין גג לגג ובין ספק שירות אחד למשנהו. בשורות הבאות נספר לכם כמה אמור לעלות לכם פרויקט כזה ומדוע קיימים פערי מחירים משמעותיים בין הספקים השונים.

 

אז כמה עולה פינוי גג אסבסט?בהזמנת שירות פינוי גג אסבסט מחיר השירות יכול להשתנות בצורה דרמטית בין גג לגג ובין ספק שירות אחד למשנהו

ובכן, בהזמנת שירות פינוי גג אסבסט מחיר ממוצע לו אתם יכולים לצפות עומד על כ-100 שקלים למ"ר גג. מחיר זה כולל בתוכו את עלות הפירוק, השינוע והפינוי של האסבסט ולמעשה מכסה את כל העלויות הכרוכות בסילוק גג האסבסט והכנת הגג לקראת התקנת גג חדש. יחד עם זאת, אצל ספקים מסוימים עלות זו יכולה לטפוח גם למחירים גבוהים הרבה יותר ולהגיע לכדי 400 שקלים למ"ר. השאלה היא האם יש לכך הצדקה והתשובה היא שבמקרים מסוימים התשובה היא כן.

פינוי אסבסט הוא שירות שחייב להתבצע על ידי גורם מוסמך ומורשה ולא בכדי. לוחות האסבסט יכולים להוות סכנה משמעותית לבריאות הציבור בגין פיזור סיבי האסבסט הזעירים, שעם חדירתם למערכת הנשימה יכולים לחולל מחלות קשות ואף מוות. בהתאם לכך, הורה המחוקק על כך שכל פינוי של לוחות אסבסט יבוצע על ידי גורמים מורשים בלבד ועל פי פרוטוקול קבוע ומקצועי. משמעות הדבר, שבכל שירות פינוי גג אסבסט מחיר השירות צפוי לכלול בתוכו גם את המרכיבים שמיועדים להתמודד עם הסיכון שנובע מן הלוחות. לשם דוגמא, גג במצב תקין שבו ניתן לפרק בקלות יחסית את הלוחות, ניתן לפירוק בקלות רבה יותר מאשר גג בעל לוחות אסבסט שבורים וסדוקים. מן הסתם, ככל ששטח הגג גדול יותר, כך העלות למ"ר תהיה נמוכה יותר וגם זה שיקול שנלקח בחישוב המחיר הכולל.

אבל מה קורה אם אתם רוצים למשל לפנות לוחות אסבסט מתוך ערימת פסולת הזרוקה בחצר האחורית שלכם, או שאתם רוצים לפרק גג אסבסט במבנה נטוש, בו הגג כולו שבור, הלוחות שבורים וקיים קושי ממשי להגיע אל הלוחות ולפרק אותם בצורה בטוחה. במקרים אלה, יכול התהליך להפוך למורכב הרבה יותר, לדרוש ציוד מיוחד לעבודה בגובה ולדרוש ציוד נוסף לשמירה על הלוחות מפני פיזור הסיבים שבתוכם. במקרים אלה של פינוי גג אסבסט מחיר השירות יכול בהחלט לקפוץ כלפי מעלה, במיוחד אם מדובר בגג קטן או בפינוי בהיקף קטן, אז גם יורדים מהפרק היתרונות לגודל שבגינם נותנים הרבה פעמים הנחה משמעותית.

האם אתם לא יכולים לבצע את הפירוק בעצמכם?בהזמנת שירות פינוי גג אסבסט מחיר ממוצע לו אתם יכולים לצפות עומד על כ-100 שקלים למ"ר גג.

על פי החוק במדינת ישראל, פירוק ופינוי של גגות אסבסט חייבים להתבצע על ידי גורמים מוסמכים ומורשים בלבד. רישיון זה ניתן ספציפית לנושא של פינוי גגות אסבסט ובמילים אחרות, זה שאתם עובדים עם קבלן בניין מורשה או עם איש שיפוצים מורשה, זה לא אומר שהוא מורשה לבצע פינוי גג אסבסט. יחד עם זאת, אם לפני פרויקט פינוי גג אסבסט מחיר הוא נושא שמטריד אתכם במיוחד, תוכלו להגיש בקשה לקבלת היתר לביצוע עבודה מצומצמת מן הרשות המקומית שבתחומה ממוקם המבנה. היתר זה ניתן לסוגים שונים של עבודות שבברירת המחדל שלהן, צריכות להתבצע על ידי גורם מורשה בלבד. מצד שני, לא כדאי לבנות יותר מדי על קבלת ההיתר הזה אם שטח הגג אותו אתם רוצים לפנות גדול יותר מ-50 מ"ר ובמיוחד, לאור העובדה שמדובר בגג אסבסט, הרשויות בדרך כלל נוטות שלא לאשר היתרים כאלה, אלא אם יש להן את הביטחון שהתהליך לא יפגע בבריאות הציבור (למשל במקרה של מבנים מבודדים ומרוחקים).

אפשרות נוספת היא כמובן לבצע את הפירוק באופן עצמאי ובניגוד לחוק, אם כי במקרה זה אתם לוקחים על עצמכם את הסיכון לסנקציות פליליות וכלכליות, הן מצד רשויות החוק והן מצד הרשות המקומית. סנקציות אלה יכולות להיות מופעלות עליכם גם בדיעבד אם יתברר שמבנה שהיה בעבר בעל גג אסבסט, הוא כעת בעל גג אחר ובעליו לא יודעים להציג ראיות לכך שהפינוי בוצע על פי החוק. על כן, בכל הקשור לפינוי גגות אסבסט, אתם בהחלט רוצים להקפיד לעבוד עם גורמים מורשים בלבד ולא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים שיכולים לעלות לכם ביוקר.

 

האם יש מקום לערוך השוואת מחירים?שירות פינוי גג אסבסט מחיר השירות צפוי לכלול בתוכו גם את המרכיבים שמיועדים להתמודד עם הסיכון שנובע מן הלוחות.

התשובה היא בהחלט כן, על אף שאנשים רבים לא רואים בכך צורך מסיבה מאוד ברורה. עצם המחשבה על כך שתהליך פינוי גג אסבסט חייב להתבצע על ידי גורמים מורשים בלבד, ההנחה היא שאין תחרות בתחום וישנם רק כמה גורמים מורשים ששולטים בשוק ויכולים לשלוט ברמת המחירים בשוק. בפועל, המציאות לא יכולה להיות רחוק יותר מכך. בישראל פועלים מאות גורמים המורשים לבצע פינוי גגות אסבסט ובהתאם לכך, בהזמנת שירות פינוי גג אסבסט מחיר השירות יכול בהחלט להשתנות על בסיס מניעים תחרותיים טהורים. כפי שאמרנו קודם לכן, מחיר השירות יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למאפייני המקרה, אבל הוא יכול להשתנות גם בהתאם לזהות ספק השירות והסטנדרטים בהם הוא עובד.

אתם מבחינתכם רוצים להקפיד על כך שהפירוק מבוצע על ידי גורם מורשה ועל פי הפרוטוקול המחייב ולא מעבר לכך. אתם לא אמורים לממן סטנדרטים גבוהים במיוחד שלכם עצמכם לא מספקים שום ערך, אלא אם יש סיבה טובה לכך (גגות במצב רעוע במיוחד). בהתאם לכך, מומלץ בהחלט לבצע השוואת מחירים ולבקש הצעות מחיר מכמה גורמים שונים, להשוות את המחיר עצמו ואת תכולת השירות המוצע ולבחור באופציה המתאימה לכם ביותר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!