פינוי אסבסט מחיר

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי אסבסט מחירפינוי אסבסט מחיר

אסבסט הוא חומר אשר בעבר היה מאוד נפוץ בקרב בתים פרטיים, בתי עסקים ומבנים ציבוריים. אך בשנות ה-2000 לאט לאט גילו ממצאים אשר הוכיחו את הסכנה בשאיפה של חומר זה. הסכנות האורבות למי שנמצא בקרבת מקום של חומר זה ושואף את האבק שהחומר פולט יכול לגרום למחלות מסוכנות כמו סרטן הריאות ובעיות בדרכי הנשימה. בדיוק בגלל סיבות אלו ישראל הצטרפה למדינות רבות אשר חוקקו חוק האוסר על ייצור וייבוא של חומר זה בשנת 2011. לאותם מקומות אשר החזיקו בחומר זה ניתנו 10 שנים בכדי לפנות את החומר.

 

פינוי אסבסט מחיר – למה צריך איש מקצוע בשביל פינוי?

כפי שציינו מדובר על חומר מסוכן אשר הוכח כגורם למחלות וסכנות רבות. אך מה הבעיה פשוט להוריד את גג האסבסט שלנו לבד ולזרוק אותו לפח הקרוב? הסיבה לכך היא שמדובר על חומר מסוכן ויש לנהוג בהתאם לכך. בעל המקצוע מגיע ממוגן ולשם הפינוי עושה תהליך מסוים אשר אינו מותיר אבק בקרבת מקום ולא מסכן את עצמו ולא את השוהים בקרבת מקום.

 

עם תחילת התהליך ירטיב בעל המקצוע את גג האסבסט כדי למנוע אבק להתפזר ברחבי המקום. לאחר מכן יש לנקוט בצעדים ברורים כדי להבטיח שהגג לא יתפרק ולהסיר את הגג בשלמותו. יש למגן את גג האסבסט ביריעת פלסטיק עבה ואין לזרוק את החומר לפח הציבורי אלא במקום מורשה לכך. אנו ממליצים לברר עם בעל המקצוע איפה הוא זורק את הגג שלכם כיוון שיש לזרוק אותו רק במקום מורשה ובמקרה של הגעתו של מפקח לאזור עליכם להיות מכוסים.

פינוי אסבסט מחיר – כמה זה עולה לי?

טווח המחירים אותו תשלמו עבור פינוי אסבסט משתנה ממקום למקום ותלוי במספר גורמים. יש להדגיש כי יש שוני בין פינוי הכולל הרכבת גג חדש ובין פינוי ללא תוספות. ההמלצה הרווחת היא במקרה בו יש לכם צורך בגג נוסף הוא להשתמש בגג רעפים סטנדרטי אשר מחירו אינו גבוה. המחיר אותו תשלמו עבור פינוי שמתחת ל-50 מ"ר ינוע בין 400 ש"ח ועד 500 ש"ח לכל מטר מרובע של גג כולל הרכבת גג חדש.

 

פינוי אסבסט מחיר – למי פונים?

כפי שכבר הבנו מדובר על חומר מסוכן אשר עלול לגרום לנזקים בריאותיים, ולכן עליכם לבחור בקפידה את בעל המקצוע אשר יעניק לכם את השירות. דבר ראשון הוא לבחון מיהם בעלי המקצוע אשר פועלים באזור שלכם, לאחר מכן סננו בעלי מקצוע בהתאם לרישיונות בהם הם מחזיקים, ככה תמנעו מעצמכם לפגוש בעלי מקצוע לא מורשים אשר עבודתם מרושלת ומסכנת אתכם לא רק מבחינה בריאותית אלא גם חוקית. בנוסף לכך, אתם רוצים שהגג החדש שלכם יהיה ראוי גם כן ללא ליקויים אשר דורשים תחזוקה נוספת. עליכם למצוא משרדי בנייה או גגנים אשר עוסקים בפינוי אסבסט, בחנו את בעלי המקצוע על פי דירוג של לקוחות, חוות דעת וכמובן תקציב הגון.

פינוי אסבסט מחיר – לסיכום

המסקנות שאנו מקבלים ממאמר זה מתחלקים אחד לצד הבריאותי ואחד לצד החוקי של פינוי אסבסט. מצד אחד עליכם למצוא בעל מקצוע אשר ינהל את הפרויקט הזה כאשר אין שום סכנה שאורבת לכם או לו לאורך כל התהליך. יש לנקוט בצעדים שציינו על מנת להבטיח שמירה על הביטחון הבריאותי שלכם. הצד השני הוא נוגע לעניין החוקי, עליכם למצוא בעל מקצוע אשר פועל בהתאם להנחיות הכתובות בחוק, עליכם לוודא שאכן הגג שלכם מגיע למרכז פסולת אשר מיועד לפינוי אסבסט בצורה בה הוא אמור להגיע.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט יפו

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט קריות

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!