פינוי אסבסט בצפון

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פינוי אסבסט בצפוןפינוי אסבסט בצפון

אחרי שנים שאתם מתלבטים האם לפרק את גג האסבסט שלכם או לא, עכשיו אתם כבר לא יכולים להימנע מהתחושה המכבידה הזאת שמעליכם פרושים עשרות לוחות אסבסט, חלקם פצועים, חלקם סדוקים, חלקם שבורים ומכולם נשקפת סכנה ממשית לבריאותכם ולבריאות כל הסובבים אתכם. זהו השלב בו אתם רוצים לעשות מעשה ולהזמין גורם מקצועי המציע שירותי פינוי אסבסט בצפון, לפנות את האסבסט המיושן ולהחליף אותו בגג חדש ובטוח, שלעולם עוד לא תצטרכו לחשוש מפניו.

 

למה לפנות אסבסט מלכתחילה?

אם תשאלו את מרבית בעלי המפעלים שהגגות שלהם עדיין בנויים מלוחות אסבסט, חלקם הגדול כלל לא יבין מדוע בכלל צריך להחליף את לוחות האסבסט. המדובר בלוחות חזקים, יעילים מאוד בקירוי מבנים, מותקנים בשיפוע ומפנים היטב את מי הגשמים, אז למה באמת צריך לפנות אותם? ובכן, כל מי שנמצא בעשור הרביעי לחייו או יותר, לבטח זוכר את התקופה בה הוכרז האסבסט כחומר מסוכן, תקופה שבה גם נחשפו מאות מקרים של בני אדם שסבלו מחדירת סיבי אסבסט לריאותיהם, ומשם הייתה הדרך קצרה לשלל מחלות ריאה ואפילו סרטן ריאות ומוות. האסבסט הוא חומר מסוכן מאוד, העשוי מסיבים מיקרוסקופיים הנדחסים יחד ליצירת משטח הלוח האחיד. כל עוד הלוח שלם ואחיד הוא אינו מהווה סכנה כלשהי, אבל מספיקה נקודה אחת קטנה על פניו, דרכה יכולים להשתחרר סיבי אסבסט מתוך הלוח, בכדי להציב סכנה של ממש בפני האנשים באזור האסבסט ואף אנשים הנמצאים במרחק של קילומטרים רבים משם. סיבי האסבסט נישאים בקלות ברוח ויכולים לחדור לזרם הנשימה של כל אדם בקלות. מרגע שחדר חלקיק אסבסט לריאה, הוא לא יצא משם לעולם ובכך למעשה מתחיל תהליך של היווצרות מחלת ריאות. מהסיבה הזאת בדיוק, עושה העולם מאמץ כביר להיפטר מכל שאריות האסבסט ובפינה הקטנה שלכם זה אומר להזמין שירות פינוי אסבסט בצפון ולסלק את כל חלקי האסבסט שעוד נותרו בחייכם.

למה שלא תפנו את האסבסט בעצמכם?

ובכן, אם אתם מסתכלים על גג המבנה שלכם, ייתכן שאתם יכולים לדמיין איך אתם והעובדים שלכם מטפסים אל הגג על גבי סולם, מנתקים את לוחות האסבסט ממקומם, משליכים אותם אל הקרקע ומשם מפנים אותם אל פח האשפה השכונתי אחת ולתמיד, אלא שאף אחד מהתיאורים שהבאנו כאן בשתי השורות הללו, הוא אינו חוקי וכל התיאורים האלה הם ריכוז עצום של סכנת חיים לכם, לסובבים אתכם ולעוד אלפי בני אדם. מדוע? ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, כל עוד לוח האסבסט הוא שלם ותקין, הוא אינו מהווה סכנה כלשהי אלא רק סכנה פוטנציאלית. מרגע שהוא נסדק, נשבר, נחתך או אפילו סובל מחריצים זעירים שאיננו רואים בעין, או אז מתחילה הסכנה. עכשיו דמיינו שאתם שוברים את לוחות האסבסט על הגג, מנפצים אותם על פני הקרקע ומותירים אותם בפח האשפה. בכל רגע נתון, יכולים להתפזר מיליוני ומיליארדי סיבי אסבסט לאוויר הפתוח, לסכן את חייכם, את חיי הסובבים אתכם ואת חייהם של אינספור אנשים בכל מרחק מכם. מכל הסיבות האלה, אין לבצע פינוי אסבסט באופן עצמאי וכך גם מחייב החוק. מה שכן צריך לעשות זה להזמין גורם מקצועי המציע את השירות של פינוי אסבסט בצפון ושהוסמך להציע את השירות הזה על ידי הרגולטור.

 

כמה עולה פינוי אסבסט בצפון?

כדי להבין את האופן בו מתומחר שירות פינוי אסבסט, יש להבין תחילה את האופן בו מבוצע התהליך עצמו. פינוי אסבסט הוא תהליך מקצועי, שיכול להתבצע אך ורק על ידי גורם מקצועי, שהורשה והוסמך לכך על ידי המדינה. את התהליך מתחילים בסריקה של לוחות האסבסט בכדי לעמוד על מצבם ולבצע פעולות ראשוניות לאיטום שלהם לקראת הפירוק. לאחר מכן מבוצעת הרטבה מאסיבית של הלוחות על מנת להקשות על סיבי האסבסט להתפזר באוויר הפתוח במהלך הפירוק. לאחר מכן מתחיל הפירוק של כל לוח בנפרד, בצורה עדינה ומחושבת מבלי לשבור את הלוח ומבלי לסדוק אותו. כל לוח המוצא ממקומו, נארז ישירות במארז פלסטיק ייעודי אטום, אשר מועמס על רכב הובלה ולבסוף, מובל כל האסבסט שפורק, אל עבר אתר ייעודי להטמנת אסבסט. כפי שניתן לתאר, שירות זה כרוך בהמון זמן עבודה, כוח אדם, ציוד והקפדה ולכן הוא מתומחר גם בהתאם. עלות פינוי אסבסט בצפון ובכלל יכולה להגיע לכדי 450 ש"ח למ"ר. המדובר בסכום לא נמוך, אך כזה שמתחייב מן המציאות ואין ברירה אלא להוציא אותו מהכיס בכדי להשלים את המשימה.

יחד עם זאת ואחרי שאמרנו את זה, גם בשוק פינוי האסבסט, אפשר לבצע השוואת מחירים בין מספר ספקים ומבחינתכם, כל עוד ההצעה ניתנה לכם על ידי גורם מורשה ומוסמך לביצוע פינוי אסבסט בצפון וכל עוד הגורם המקצועי מקפיד על פינוי האסבסט על פי הכללים המוגדרים בחוק, אתם בהחלט יכולים לבחור במציע הזול ביותר ואין צורך לשלם שקל יותר מהנדרש.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!