החלפת גג אסבסט ברעפים

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

החלפת גג אסבסט ברעפיםמבנים שונים וגגות שונים, הן במבנים ציבוריים והן פרטיים, יכולים להיות עשויים חומרים שונים ולהיות מורכבים בתהליכים שונים. הדבר תלוי הן בתקופה שבה הורכב המבנה והגג, הן בשיטת העבודה של הקבלן והן בהעדפות של הבעלים, כאשר הלה היה מעורב בהיבטים של תכנון.

בעבר, רבים מהגגות במבנים ציבוריים ואף בבתים פרטיים כללו גם אחוז מסוים של אסבסט. הדבר היה, כמובן, עוד בטרם נודעו ההיבטים המזיקים של השימוש בחומר זה. כיום, כאשר אין עוד ספק שגגות הכוללים אסבסט צמנט או כזה מן הסוג הפריך הם מסוכנים, יש לדעת שניתן לפעול לתיקון המצב. הפתרון מושג באמצעות פניה לאיש מקצוע מורשה, אשר בקיא בהיבטים של עבודות כגון החלפת גג אסבסט ברעפים.

לאחר השלמת עבודה מסוג זה משיגים למעשה כמה וכמה תועלות חשובות. בין היתר:

  • מסלקים אלמנט עיצובי מיושן בחדש.
  • מסלקים חומר מסוכן, אשר עשוי להביא לפגיעה בריאותית ארוכת טווח וממשית.
  • פועלים על פי החוק, שאוסר את הימצאותם של מפגעי אסבסט.
  • משיגים מראה חדש ומודרני, עם כל היתרונות של שימוש בחומרי גלם חדשים, מבודדים וחזקים.

תהליך עבודה מסודר

לפני שמתחילים בתהליך של החלפת גג אסבסט ברעפים יש להתכונן לכך שמדובר על עבודה שצריכה להיות יסודית ובשלבים. באופן טבעי, יש ליצור קשר עם קבלן ביצוע איכותי ומיומן. לצורך כך ניתן כמובן להיעזר בהמלצות של חברים או בפורומים מקצועיים, אבל יש לזכור דבר נוסף. התחום של עבודות באסבסט הינו ייחודי ולא כל אחד מורשה לעסוק בו.

רק קבלנים מוסמכים, מורשים, שפועלים על פי הכללים שקבע המחוקק והמשרד להגנת הסביבה, יוכל לעמוד בדרישות החוק וגם לספק תוצאות טובות ואיכותיות עבור מזמין העבודה. ביצוע עבודות מסוג זה מצריך כמה שלבים חשובים:

  • הודעה לדיירי הסביבה – לפני התחלת העבודות יש להודיע לדיירים באזור על אודות התקיימות העבודות ותאריך הביצוע.
  • לאחר ההודעה יש לתחום את אזור העבודות ברדיוס היקפי ולפזר שלטים על ביצוע העבודות.
  • השלב הבא הוא ביצוע פירוק הגג וחלקי מבנה נוספים אשר כוללים סיבי אסבסט. הפירוק חייב להתבצע ללא שימוש בכלים כבדים אשר יגרמו לפיזור סיבים מזיקים לחלל האוויר. אין לבצע פעולות כמו שבירה בפטיש ופעולות דומות.
  • לאחר הפירוק יש לבצע פינוי של הפסולת בצורה ראויה ונכונה. בשום פנים ואופן אין לבצע שריפת פסולת אסבסט ואין להשאירה בערימה חשופה לאוויר. רק פינוי והובלה נכונים, אל אתרי ההטמנה, היא הדרך הנכונה.
  • בשלב הסופי יבצע הקבלן את התקנה של הגג על פי המאפיינים שנבחרו על ידי מזמין העבודה.

הבחירה ברעפים

התקנה של גג רעפים חדש, לאחר סילוק גג אסבסט, צריכה להתבצע גם היא באופן מוקפד. בהקשר זה יש לדעת שתחום הרעפים כיום כולל סוגים רבים, חומרי גלם איכותיים, ואפשרות להתקנת רעפים עם דוגמאות. לאחר שבוחרים את הדוגמא הרצויה יש צורך במיומנות וניסיון בכדי לבצע התקנה של הגג. בין היתר יש צורך:

  • לבצע שדרוג של התשתית והלייסטים במידה והללו נדרשים.
  • לבצע שיפוץ או התקנה של ארגזי הרוח. אלה הם מתקנים לכל אורך הגג שנועדו למנוע פגיעה ברעפים בשל רוחות חזקות.
  • לבצע הנחה נכונה של הרעפים, בשיפוע נכון ובצורה שתמנע חדירה של רטיבות ולחות.

לאור המראה המיוחד של גגות הרעפים, מדובר על פתרון איכותי המשלב פרקטיות וגם מראה אסתטי. העובדה שמדובר על חומר גלם נקי מאסבסט הופך אותו למושלם בכדי לפתור את הבעיה. בסיום הפרויקט מתקבל מבנה נאה, מחודש ובעיקר – בטוח יותר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!