קבלן שיפוצים לתהליך שיפוץ קל ומושלם

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית או המשרד, ואין ספק שזו החלטה חשובה ולא פשוטה. אנחנו יודעים שלקח לכם זמן לבצע אותה. יחד עם זאת, כיום זה לא באמת סיפור כל כך מורכב.

אך על מנת שבאמת תוכלו לבצע את התהליך בצורה נוחה וקלה. חשוב לנו לתת לכם מספר טיפים מהותיים לגבי התארגנות לקראת השיפוץ. ואפילו מה עושים ביום שאחרי. מיד תדעו הכל.

 

החלטתם לחפש קבלן שיפוצים – איך מתחילים?

אנחנו יודעים ששיפוץ שלא מתארגנים אליו מראש בצורה ראויה יכול להפוך לשיפוץ שנתקעים איתו. לא היינו רוצים שתחוו את החוויה הלא נעימה הזאת. ולכן, אנחנו ממליצים להתארגן לשיפוץ כמו שצריך.

השלב הראשוני הוא למעשה בדיקה של היקף השיפוץ שאתם מתכננים. וכמובן, התאמה של היקף השיפוץ לתקציב. כדי שהתקציב שלכם יתאים בצורה טובה להיקף השיפוץ זה הזמן לעשות סקר שוק. לגשת לחנויות. לבדוק אלמנטים וחומרים להם אתם זקוקים וגם לבדוק מול אנשי המקצוע.

מהרגע שיש לכם אינדיקציה איכותית ואמיתית, מדויקת. תוכלו לבחור את האלמנטים בהתאם לתקציב ריאלי. וגם לבדוק אנשי מקצוע רלוונטיים. תכנית מסודרת תאפשר לכם שיפוץ יעיל, ועם כמה שפחות תקלות או עגמת נפש.

זה בדיוק הזמן לבנות תכנית מסודרת עם קבלן שיפוצים כולל כתב כמויות מדויק שיעניק לכם את האינדיקציה הטובה ביותר. כך תוכלו לבדוק אילו היתרים אתם צריכים עבור השיפוץ, והאם השיפוץ שלכם יכול גם לכלול בניה או שינויים חיצוניים.

 

קרדיט תמונה: pixabay.com

יש מקום לעוד בעלי מקצוע

ללא ספק, שיפוץ מושלם הוא לא זה שאתם מסתמכים בו אך ורק על בעלי מקצוע מצד הקבלן בלבד. אלא גם כזה שאתם יודעים לשלב בו אנשי מקצוע נוספים, ובהתמחות ספציפית.

בגלל שישנן עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל. עבודות נגרות ועוד עבודות שלא כל קבלן שיפוצים מבצע חשוב כן לדעת לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לשם כך. כמו כן, וודאו שאתם חותמים גם על הסכמי עבודה בהם אתם מצליחים לדאוג לזמני אספקה שלא יעכבו את כלל תהליך השיפוץ.

 

מהם שלבי השיפוץ?

בחירה של קבלן שיפוצים מקצועי וברמה גבוהה. היא בחירה של אדם שידע לבצע את השיפוץ בשלבים המתאימים לכך.

השיפוץ מתפרש על מספר שלבים עיקריים:

  • שלב ההריסה

שלב זה הוא השלב בו הורסים אלמנטים שאינם רלוונטיים לצורך שינוי הבניה, ומפנים את ההריסות. לאחר פינוי ההריסות מתחילים את עבודות האינסטלציה, עבודות החשמל. וגם מבצעים חלוקת החדרים בין אם בבית או במשרד. כאן אפשר לגלות כבר היכן הם עמודי בטון תומכים, ובהתאם לכך לבחור את קירות הגבס.

  • שלב האיטום

שלב האיטום כולל בתוכו איטום חדרי השירותים וחדרי האמבטיה. אם יש ג'קוזי על גג או מרפסת כלשהי, גם שם מתבצע איטום. גם באיזור המטבח. כל אלמנט רטוב, יהיה חייב באיטום. לאחר האיטום מתחיל שלב החיפוי ושלב הריצוף.

  • שלב הריצוף

אם אתם כבר עם ריצוף קיים ובהתאם לתקציב שלכם, תוכלו או להלביש ריצוף חדש, או לפרק את הריצוף הקיים ולהתקין ריצוף חדש. לאחר הריצוף מתבצעת התקנה של כלים סניטריים, ולבסוף עבודות צבע.

  • התקנת מטבח חדש

התקנה של מטבח מתבצעת מן הסתם אך ורק אם רכשתם מטבח חדש באופן שלם. ולא במצב של שיפוץ חלקי. שלב זה יתבצע לאחר עבודות הצבע ולאחר ריצוף, והתקנה של כלים סניטריים.

  • תאורה

את גופי התאורה, המתגים וכל מה שקשור לכך גם ברמה דקורטיבית אפשר לסגור בתוך הדירה. לאחר השיפוץ ולאחר שהדירה אפילו עברה נקיון לאחר שיפוץ וללא הפרעה לשגרת החיים הרגילה.

 

מה קורה ביום שאחרי?

אנחנו יודעים שאתם חושבים שברגע שהשיפוץ מסתיים לגמרי ואותו קבלן שיפוצים נבחר יצא מפתח הדלת אז השיפוץ הסתיים. אך זה לא הדבר.

ממש ביום שאחרי השיפוץ יש צורך לביצוע פינישים. גם אם החברה המקצועית היא כזו שמבצעת ניקיון לאחר השיפוץ חשוב כן לבצע ניקיון על ידי חברה מקצועית לניקיון לאחר שיפוץ. לעיתים ישנו לכלוך עיקש שקשה להסיר בניקיון רגיל. ויש צורך במכשור מקצועי לצורך הסרתו.

בחירת קבלן שיפוצים ברמה גבוהה. ובחירה של אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה יביאו לכך שהשיפוץ יסתיים באופן מושלם, ללא תקלות ועם התוצאות הטובות ביותר לשביעות רצונכם.

 

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!