מדריך פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר נכון לשנת 2021

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

פירוק ופינוי גג אסבסט מחירפירוק ופינוי גג אסבסט מחיר

העלות הממוצעת לפרויקט פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר עומד על 8,400 ₪. רוב בעלי הבתים משלמים בדרך כלל בין 4,600 ₪ ל-12,000 ₪. שיפוץ נרחב של הגג עשוי לנוע בין 60,000 ₪ ל-120,000 ₪ או יותר

פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר תלוי במורכבות הפרויקט. איטום השטח הוא ההוצאה הגדולה ביותר, שמהווה כ-60% עד 70% מהחשבון הסופי. איש מקצוע מומחה בתחום לוקח בין 320 עד 800 ₪ לשעה עבור העבודה.

למרות הסיכון לכאורה, פירוק גג אסבסט הוא הפתרון הנכון

הפרויקט הופך למסוכן רק כשהוא מתבצע על ידי חובבנים, שבקיאים בתהליך ונמנעים מהשארת חומרים שמכילים אסבסט ללא השגחה. השיפוץ חייב להיות מקיף, במיוחד אם הוא מתבצע על גגות של בתים ישנים.

התשלום הממוצע לשעת עבודה מתומחר לכל איש צוות. לצוות של שני אנשים נדרשות בממוצע שמונה שעות על מנת להשלים פרויקט טיפוסי של פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר בעלות של 4,800 עד 12,800 ₪.

עלויות חומרים וציוד

פרויקט ממוצע של פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר דורש 800 ₪ לחומרים ועוד 1,000 ₪ לציוד. שמירה על בטיחות האסבסט תוך שמירה על מומחי הפינוי במהלך התהליך דורש התקנה מקיפה וציוד מיוחד

תהליך זה מצריך הקפדה מקצועית על איטום מלא של הגג, התקנת מאווררי זרימת אוויר, שימוש בציוד בטיחות והגנה ומריחת חומרי איטום. העלויות של החומרים והציוד בתהליך פירוק ופינוי גג אסבסט מחירים כוללים:

מכשירי הנשמה. 90 ₪ עד 600 ₪ ליחידה.

משקפי מגן. בין 40 ל-120 ₪ לזוג.

בגד גוף שלם. 100 ₪ עד 200 ₪ לבגד.

מגפי גומי. 120 ₪ עד 200 ₪ לזוג.

כפפות חד פעמיות. 40 ₪ עד 60 ₪ לקופסה.

שואב אבק מקצועי גדול. עד 4,800 ₪.

תמחור שואבי אבק לפרויקט פירוק ופינוי גג אסבסט 

שואבי אבק קטנים וניידים לשימוש מסחרי בפרויקט פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר נע בין 1,200 ₪ ל-4,800 ₪, אם כי שואבי אבק גדולים יותר לשיפוץ עומדים על סך של 24,000 ₪ עד 74,000 ₪. השכרה עולה בממוצע 440 ₪ ליום עבור סוג גדול ומקצועי של 16 ליטר לשאיבת חומרים רטובים או יבשים.

ניקיון הוא חלק משירותי שיקום ופינוי מקצועיים, כך שאין צורך לדאוג לגבי השכרה או רכישת ציוד יקר כאשר שוכרים שירותי מקצוען בתחום. שואבי אבק מסירים לפחות 99.97% מכל החלקיקים בגודל 0.3 מיקרון או יותר, והם לוכדים את רוב סוגי החומרים.

 

סילוק אסבסט

פירוק ופינוי גג אסבסט מחיר משתנה בין הפרויקטים, אבל המחירים נעים ברוב המקרים בין 40 ל-200 ₪ לגג. כל הפסולת חייבת לעמוד בהנחיות הסילוק, שמחייבות בדרך כלל פינוי כפסולת מסוכנת במזבלה המיועדת לכך.

 

הסיבות למדוע עבודות אסבסט נחשבות למורכבות?

אסבסט הוא חומר שבעצם מורכב מכל מיני סוגים של מינרליים בשילוב רכיבים כימיים. התרכובת הזו נחשבת לעמידה מאוד גם לאש, גם לחום וגם למים. מדובר בחומר סופר זול ולכן בעבר הוא היה מאוד נפוץ, אז המודעות לגבי איכות הסביבה ושמירה על הבריאות שלנו לא הייתה גבוהה כמו שהיא היום. עד  אמצע שנות ה-80 היו עושים שימוש בחומר האסבסט במגוון רחב של שימושים בתחומים כמו איטום, בנייה ובידוד. לאחר אינספור מחקרים גילו כי החומר נחשב למסוכן בשל העובדה שהוא משחרר חלקיקים המזיקים מאוד לאוויר אותו אנחנו נוזמים ויכול לגרום לנזק של ממש לריאות. באמצע שנות ה-80 במדינת ישראל חוקקו חוק שבעצם אוסר לגמרי לעשות שימוש בחומר הזה. החוק מסדיר את כל הנושא של פינוי חומר זה.  

איך מפנים אסבסט?

  1. בשלב הראשון צריך למצוא קבלן שבו העבודה שלו. יש לבחור קבלן עם אישור ממשרד לאיכות הסביבה לבצע פינוי ועבודות מהסוג הזה.
  2. כל התהליך חייב להתבצע אך ורק אחרי שעבר את האישורים הנדרשים. 
  3. הקבלן יבחר עובדים לפרויקט. 
  4. את האסבסט מפנים באריזות מיוחדות במטרה למנוע פליטה שלו לאוויר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!