הגיע הזמן שלכל אחד מאיתנו יהיה בית חכם:

הזדמנות מציאה למחירים זולים! צרו קשר ותגלו את ההבדל!

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

בניית בית חדש, רכישה של דירה חדשה ואפילו שיפוץ- כל אלה הן פעולות שנועדו על מנת לשפר את איכות החיים שלנו, להתקדם ולייעל את ההתנהלות הביתית. כמובן שכל שדרוג בנייה ורכישה בכל מבנה הוא תלוי הרצונות הצרכים והיכולות של הדיירים אך לכולם מטרה אחת- שיהיה לנו יותר נוח ונעים לחיות בבית. אחת מהדרכים שצוברות תאוצה בשנים האחרונות לייעול ושדרוג החיים הביתיים הוא הפיכת הבית הקיים לבית חכם. בין אם אתם רוכשים דירה על הנייר, גרים בבית קיים או מתכננים שיפוץ קטן או גדול- הפיכת הבית שלכם לבית חכם הינה אחת האפשרויות המומלצות ביותר היום והיא אפשרית בקלות וביעילות ואפילו בשיטת עשה זאת בעצמך עם מעט הבנה טכנולוגית, חיבור חזק ורציף לרשת האינטרנט ושקע חשמלי. ממש כך.

 

בית חכם מה זה בכלל אומר?

בית חכם הוא בית עם מערכת הפעלה אשר מאפשרת לדיירי הבית לשלוט על כל המערכות החשמליות בבית ועל המכשירים הטכנולוגיים השונים דרך פקודות הניתנות במערכת עצמה, בהוראות קוליות, לחיצת כפתור ואפילו תוך שימוש באפליקציה באחד מהמכשירים הניידים החכמים מרחוק.

בית חכם מאפשר להכניס את האוטומציה לחיים שלנו ולסייע לנו להסתדר בצורה נוחה ונעימה יותר בבית. ברגע שיש לנו כדיירים בבית את האפשרות לכבות את האורות ולהדליק אותם בלחיצת כפתור מבלי לקום מהמיטה, לדאוג לאוורור הבית בשעות קבועות מתוכנתות מראש ולוודא שיש לנו מים רותחים לקפה של הבוקר כל בוקר באותה השעה ומים חמים למקלחת כל ערב לפני השינה- החיים שלנו כבר קלים ונוחים יותר. וזה רק חלק מהדוגמאות. חיבור של מכשירים חשמליים חכמים והחלפת השקעים והמתגים בבית לשקעים חכמים ומתגים חכמים תאפשר לנו שליטה על כל אחד מהמכשירים בבית מהקומקום והטוסטר במטבח דרך מכונת הכביסה ומייבש הכביסה ועד הממטרות בחצר האחורית.

האינטרנט של הדברים- אותה גישה טכנולוגית שהתפתחה ועודנה מתפתחת עם השנים היא הבסיס לבית חכם ומאפשרת לנו לחבר בין המוצרים והפריטים השונים המחוברים לחשמל ולהפעיל אותם מרחוק על ידי חיבור פעיל לרשת האינטרנט. ככה פשוט, ככה יעיל.

רבים מאיתנו משתמשים כבר באפליקציות חכמות ובפעולות כמו הדלקת הדוד של המקלחת בדרך הביתה מהטלפון הנייד- אך זוהי פעולה אחת בלבד מיני רבות שניתן לבצע דרך מערכת הפעלה של בית חכם. החיבור של כל מערכות הבית- מערכת החשמל, מערכת השמע, מערכת המיזוג ואפילו מערכת ההשקיה ומערכת האבטחה תחת פאנל הפעלה אחד יאפשר לדיירי הבית לשלוט בכל המערכות בו זמנית או בכל מערכת בעת בחירה- בתכנות מראש או בהפעלה מיידית.

תכנון ותכנות של המערכת מראש מאפשרת הדלקה וכיבוי של כל אחד מהמכשירים שתגדירו לפי הרצונות והצרכים שלכם ועל ידי כך החיים שלכם בבית יהיו קלים ונוחים יותר ללא הצורך לזכור להדליק דוד בכדי שיהיו מים חמים למקלחת, להשקות את הגינה שלוש פעמים בשבוע ואפילו לכבות את המנורה בסלון ברגע שסיימתם לקרוא. מערכת בית חכם אף מאפשרת לכם להגדיר את הטמפרטורה הרצויה בכל חדר וחדר בבית ולתת הוראה מתי יידלק המזגן בחדר על מנת שתמיד נכנסו לחדר שמחומם או מקורר בהתאם למה שאתם אוהבים ורוצים. ולא רק שנוח יותר לחיות בצורה כזו עם מינימום צורך במגע ידי אדם- מדובר בחיסכון משמעותי באנרגיה ובכסף.

 

בית חכם- מגוון מערכות ואפשרויות שניתן לחבר ביחד:

ברגע שיש מערכת בית חכם שמאגדת תחתיה את כל מערכות הבית אין סוף לגאדג'טים שאפשר להוסיף ולחבר, וניתן לבחור את המערכות הרלוונטיות עבורכם ולבצע את החיבור ואת השליטה דרך השליטה שמתאימה לכם ביותר- אפליקציה בטלפון החכם, מערכת הפעלה ידנית המחוברת למרכז שליטה ועוד.

השוק מלא במערכות של בית חכם עם במבחר של מחירים עם אפשרויות של התקנה עצמית של בית חכם אלחוטי ואפשרות של בית חכם משודרג ומפואר- הכל תלוי בדיירי הבית בצרכים ברצונות וביכולות הכספית שלהם.

מערכות בית חכם הן רבות והפופולאריות שביניהן הן- מערכת בית חכם שמאפשרת שליטה על מיזוג האוויר- חימום הבית וקירור הבית כולו וכל אחד מחדרי הבית בנפרד, מערכת בית חכם שמאפשרת חימום של מים מראש למקלחת במתן הוראה מרחוק כשאתם בדרך הביתה או בכל יום בשעה קבועה. מערכת בית חכם של אבטחה ובטיחות עם חיישני תנועה שמזהים תנועה לא רצויה בבית בשעות שהוא אמור להיות ריק, מודיעה לכם על כניסה לא מורשית לשטח הבית מפעילה את האזעקה ומיידעת את מוקד השמירה או את המשטרה. מערכת בית חכם לשליטה על התאורה בבית- הדלקה של האורות וכיבוי של האורות בכל יום בשעה קבועה או על ידי שימוש במתגים חכמים או הוראה קולית שמצריכים מינימום מגע ידי אדם או ללא מגע ידי אדם בכלל.

כמו כן ישנה אפשרות להחליף את כל השקעים בבית לשקעים חכמים בצורה מהירה וקלה ועל ידי כך לאפשר שליטה של בית חכם בכל אחד מהמכשירים החשמליים המחובר לשקע החשמלי החכם- מנורת לילה, מכונת כביסה, קומקום חשמלי ועוד.

 

בית חכם- נוח, יעל, מתקדם ובטוח לשימוש:

האוטומציה אינה חדשה בחיינו והיא נכנסת יותר ויותר לתחומי התעשייה השונים ומאפשרת לנו כבני אדם לפקח על העשייה בלבד ולמכונה לבצע אותה עבורנו. אוטומציה בבית בדמות של בית חכם מאפשרת לנו להתנהל בצורה נוחה וקלה יותר בבית שלנו על ידי שימוש בקדמה טכנולוגית פשוטה לשימוש.

עם זאת חשוב לזכור שמדובר בתהליך של חצי אוטומציה ולא את כל הפעולות המערכת יכולה לבצע ובסופו של דבר עדיין מדובר במערכת חשמלית טכנולוגית וממוחשבת ולכן חובה על דיירי הבית המתקינים בית חכם להיות ערים ומודעים לשימוש בטוח במערכת בית חכם.

ראשית, חשוב לוודא שכל המכשירים החשמליים הרלוונטיים מחוברים לשקע חשמלי חכם ומוגדרים דרך מערכת הבית החכם על מנת שיהיה ניתן להשתמש בהם ללא התערבות פיזית. עם זאת חשוב לזכור שוב שמדובר במערכת ממוחשבת ולכן ישנן פעולות שמחייבות התערבות אנושית. לדוגמא ניתן לכוון את המערכת של הבית החכם שתיתן הוראה לשקע החשמלי של הקומקום במטבח להרתיח מים בכל בוקר באותה השעה לקפה של הבוקר- אך המערכת לא תוכל לבצע בדיקה אם יש מספיק מים בקומקום דבר שיכול לגרום לקצר חשמלי ואפילו נזק לקומקום.  דוגמא נוספת היא הפעלת מכונת הכביסה מרחוק- דבר שאפשר גם לתכנן מראש וגם לתת הוראה מיידית אך המערכת לא תוכל לבדוק אם מכונת הכביסה סגורה כמו שצריך ואם יש בה ג'ל כביסה או חומר ניקוי בכמות הנכונה- פעולה שמצריכה התערבות אנושית.

כמו כן, מערכת בית חכם מתחברת בצורה אלחוטית וטכנולוגית לכל מכשירי הבית ומאפשרת שליטה עליהם מרחוק, ובעידן בו האקרים פורצים לאתרים שונים ומערכות כאלה ואחרות בקלות- קיימת האפשרות של תקיפת סייבר או פריצה של האקרים מבחוץ שיוכלו לשלוט במערכות השונות של הבית החכם שלכם.

למרות החסרונות האלה, האפשרות של הפיכת בית לבית חכם הינה אפשרות מצוינת מלאה ביתרונות, החוכמה היא לבחור את האופציות המתאימות לכם ביותר.

מה היה לנו בכתבה:

צריכים חברה לפינוי אסבסט?
השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור במהירות.

1 #
החברה המומלצת ביותר לפינוי אסבסט
0 %
מקצועיות ואמינות
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
פירוקי גגות בשנה האחרונה

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פינוי אסבסט חריש

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט עומר

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

פינוי אסבסט תל-אביב

פינוי גג אסבסט הוא הכרחי. בכל רגע שאנו נשארים עם גג האסבסט השבור והבלוי, אנחנו מסכנים את חיינו, חיי הסביבה שלנו או משפחתנו. גם אם

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!